Gjest Ny bruker Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Noen som har fått med seg de som dreit på gulvet i en butikk Burde man sette opp forbud skilt mot sånt? Det er jo forbud skilt mot røyking og hund i butikker.
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Jeg leste om det der. Lillestrøm, var det ikke? Ærlig talt... trodde ikke slikt var mulig. Skal man sette opp skilter mot alt man ikke kan gjøre i en butikk, da? Trodde slikt sa seg selv. "Kjære kunde. I denne butikken kan du : * Bæsje * Tisse * (Helst ikke prompe, da dette kan virke sjenerende på andre) * Rape * Ødelegge tøy * Stjele fra kassen * Rive ned ting fra hyllene * Stjele varer * Gå naken * Trakassere personalet
VesleBråka Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Kan man ikke prompe i butikken heller lenger nå
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 En venninde fortlat hvor mye rare mennesker som var innom klesbutikker. Mange kule jenter innom som ville deponere på klær, og over helgen ville de ha igjen penger. Da var klærne flekkete og luktet røyk. Hun hadde også en voksen kunde som tisset i prøverommet.
Gjest Ny bruker Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Nei for fae##, sett opp et skilt på hele remsa til "Livets datter".
Gjest Nillan Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Jeg syns nå raping burde være lov da dette er noe jeg gjør konstant
Gjest Nillan Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 ...og en ting til...kasting av chillinøtter på andre kunder er også ulovlig
Gjest Ny bruker Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Kasting chillinøtter? Det har jeg hvert mye bort, synes det skal være påbudt skilt for slikt
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 ...og en ting til...kasting av chillinøtter på andre kunder er også ulovlig Det bør selvsagt føyes til på listen! Min dumhet...
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 *Donpedro leier Livets datter inn i butikk og kaster opptygd popcorn på henne* (Er ikke forbudt)
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #11 Skrevet 8. august 2003 Oooops.... jeg tror den listen må redigeres litt. Skal vi se * Ikke kaste popcorn på andre kunder/ansatte * Ikke banne * Ikke helle maling utover gulvet * Ikke selge egen-produserte varer (hjemmestrikkede plagg o.l) * Ikke dytte pizza-biter ned i halsen på noen * Ikke onanere i prøverommene!!! Glemt noe da???
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #12 Skrevet 8. august 2003 Som lovens vokter må jeg si at jeg håper dere har lært hvor vanskelig det er å lage lover om hva som skal være straffbart. Man kan jo ikke ramse opp alt? Og lager man for vide regler kan ting falle utenfor... *kaster klissete seigmann fra gulvet på Livets Datter*
Gjest Atacand Skrevet 8. august 2003 #13 Skrevet 8. august 2003 Ja ikke klå på ekspeditører/trise som står i kassen.Men lokke dem i prøverommet er helt i orden. hilsen Atacand
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #14 Skrevet 8. august 2003 Jeg frasier meg herved ansvaret for å lage en slik liste!!! (*plukker klissete seigmenn ut av håret...*)
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #15 Skrevet 8. august 2003 *seigmannen sitter fast, hårtufsen må klippes av*
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #16 Skrevet 8. august 2003 *Søren, asså* Noen som har en saks her? Detta blir jo helt skeivt... Det er siste gang jeg er i denna butikken. Det ligger til og med bæsj på gulvet her!!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #18 Skrevet 8. august 2003 I denne butikken kan du kandle, være blid og snill. ... Og for øvrig ikke gjøre noen ting... Er mye enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå