Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av Go'jenten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel... jeg har ikke noen eks-kjærester å komme med eksempel fra, men har et par eks-flørter....

"Jeg ville bare at du skulle vite hvor glad jeg er i deg, jeg ville bare at du skulle ha en kul kveld...jeg elsker deg jo!" etter å ha prøvd å dele meg med en kamerat mens jeg var nesten bevisstløs i fylla. Jeg hadde kjent han i 2 uker... samme kvelden kom forøvrig: "sug eller så slår jeg deg". det hjalp meg i hvertfall til å spy og bli litt bedre, og veldig morsomt at spyet havnet et visst sted på han:p

en annen fyr, som jeg var driitforelska i i 3 år, vi holdt på i 2...

"vi kan ikke bli sammen pga aldersforskjellen og avstanden" (han var i militæret) og "dessutten så føler jeg liksom at vi burde kjenne hverandre enda bedre først"..hvorfor tok det slutt med han? Jo, fordi han ble sammen med ei. Hun var like gammel som meg, bodde nesten like langt unna, og de kjente hverandre ca et halvt døgn før de ble sammen... hah!

og enda en fyr: "du, du burde seriøst begynne å jogge...kanskje du ser litt bedre ut da!"...der ble det ikke noe mer gitt:P

Skrevet

:kose:

Kanskje du skal snakke litt mindre med eksen din og litt mer med venninnene dine om dagen?

Kan være greit med litt avstand i en oppbruddsfase, det er fortsatt så mye forvirring og sårede følelser i forhold til de nye rollene man har fått ovenfor hverandre.

Han trenger ikke lenger å forklare for deg hvorfor han roter med andre jenter. Men du burde verne deg selv for å både vite det, og diskutere det med ham.

Prøv å fokusere mer på deg selv. Len deg til venninnene dine, så kommer du gjennom dette, uansett hvor fælt det er.

Dette går så bra! Selv om du ikke føler det nå. Søk til de menneskene i livet ditt som gjør deg godt nå. Hold deg unna resten. Det finnes en annen tid for dem. Nå må du bare ta hånd om deg selv :klem:

Gjest EmilyLane
Skrevet

Gutter sier mye skit for å forsvare seg selv.

Da "fyren min som ikke er fyren min" slo opp med meg sa han at han ikke elsket meg mer, noe han senere innrømte var bullshit.

De sier ting for å såre, for å få deg unna, for å få deg til å ta hintet om å stikke av, for å beskytte seg selv, fordi de tror det er det du trenger å høre.

Skrevet (endret)

-

Endret av Go'jenten
Gjest Cynthia
Skrevet

"Jeg er helt sikkr på at du kan bli en god forfatter, altså, hvis det er du vil."

Etter å ha rakket ned på omtrent alt som finnes av litteratur, klarte han å nedlate seg til å si det, etter at det ble slutt.

"Det var du som slo opp, jeg sa bare at jeg ikke visste hva jeg ville."

Skrevet

"Hvordan ble du så kald? Når ble du så likegyldig?"

Sms etter han hadde slått opp og begynt å date en annen jente.

Skrevet
Takk for gode råd, du. Men det var ikke det denne tråden var ment for. Jeg må snakke med han av grunner som ikke har med vårt forhold å gjøre, men det har blitt delvis komplisert fordi vi ikke har fått den avstanden vi trenger. Snakkes uansett sjelden. At han roter med andre har jeg ingenting med nei, men likevel blir jeg såret når jeg får vite dette , ufrivillig, av en kamerat som plumpet ut med det som om han skulle ha sagt at solen skinte ellernoe i den dur. Så, da vet du det.

surpomp

Skrevet
surpomp

Ja, helt enig!

ts: hvis du ønsker å være bitter og henge deg opp i alle de tingene der, så er du jo selvfølgelig hjertelig velkommen til det. Jeg skal ikke stå i veien for deg. Jeg beklager inderlig at jeg prøvde å være hyggelig.

Skrevet
Gutter sier mye skit for å forsvare seg selv.

Noe jenter også gjør

Skrevet

"Når jeg blir singel, så skal jeg..."

Joda, vi var 17 år, og jeg hadde ikke akkurat langsiktige planer med fyren, men man sier da ikke slikt høyt :P

Skrevet

:ler:

"Jeg vil aldri se deg mer, eller snakke med deg mer".

Replikken falt 3 uker etter at han hadde gitt meg nøkkelen til huset sitt (uoppfordret ja) og "ryddet plass til meg" i baderommet... :klø:

(Jeg skjønte ingenting da og ingenting nå, men meldingen var jo klar nok.)

Skrevet
"Når jeg blir singel, så skal jeg..."

Joda, vi var 17 år, og jeg hadde ikke akkurat langsiktige planer med fyren, men man sier da ikke slikt høyt :P

Åhåhå! :P Ausch.. Den tanken har jeg også hatt, men ikke sagt høyt...

Skrevet
Takk for gode råd, du. Men det var ikke det denne tråden var ment for. Jeg må snakke med han av grunner som ikke har med vårt forhold å gjøre, men det har blitt delvis komplisert fordi vi ikke har fått den avstanden vi trenger. Snakkes uansett sjelden. At han roter med andre har jeg ingenting med nei, men likevel blir jeg såret når jeg får vite dette , ufrivillig, av en kamerat som plumpet ut med det som om han skulle ha sagt at solen skinte ellernoe i den dur. Så, da vet du det.

Ja, ja, jeg har en venninne som var arbeidskollega med min eks i flere år etter at vi slo opp og til slutt sa jeg til henne at jeg ikke trengte å høre om ham... Jeg har det mye bedre når jeg ikke blir minnet om ham lenger.

Skrevet (endret)

-

Endret av Go'jenten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...