Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 hei, jeg er en 26 år gammel student som alltid egentlig har hatt ganske få kompiser, og etter at jeg kom til trondheim, så har jeg egentlig ikke fått stiftet noe sikkelig bekjentskap med noen her oppe!! Jeg hadde en grei kompis her, men han dro tilbake til oslo for å jobbe, i fjor!! Jeg snakker litt med noen i forelesningene mine, altså noen folk i klassen min, men de er lissom ikke den type folk jeg liker å henge med!! Jeg merker også at jeg er litt eldre, noe som kanskje kan ha noe med saken å gjøre!? Jeg har derfor nå forstått at jeg er ganske dårlig til å bli kjent med nye mennesker og det er egentlig ganske få mennesker jeg går godt overens med!! Det er enda vanskeligere nå såpass sent i studiet mitt(er på andre åre) og de fleste i klassen allerede har skaffet seg et sosialt nettverk!? Jeg er egentlig ganske vant til å være ensom, så takler det greit til tider..men innimellom så kommer den sikkelig dype ensomhets følelsen!! Jeg er egentlig ikke hypp på å ha så mange venner som mulig, men hadde vell vær greit å fått seg en ny "kompis" her oppe som jeg kunne dratt ut med osv! Jeg har blant annet prøvd å joine en kameraklubb her, siden jeg er veldig interesser i naturfoto,men det var lissom ingen der jeg kom sikkelig på talefot med!! Jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre...jeg driter litt egentlig i om jeg ikke skaffer meg så mange flere nye kompiser, men jeg har derimot veldig lyst til å finne meg en flott jente her oppe, som jeg kan bruke mye tid sammen med!! Det burde kanskje ikke være en umulig oppgave, siden jeg har et ganske bra utseende, men derimot muligens ikke en persolighet som står helt i "still" med åssen jeg ser ut fysisk....jeg er en veldig rolig kar og er absolutt ikke frempå når det gjelder det motsatte kjønn!! Men uansett, i kveld blir det en ny alene tur på byen...håper virkelig det skjer noe spennende