Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg får ikke hjelp og jeg er i ferd med å klikke. Har fått en kompis tio å sette opp parabol, men uten lykke. Han har satt opp parabol maaange ganger men har ikke fått det til her. Så jeg har bestemt meg for å sende det tilbake. Men kan jeg bare pakka alt ned teipe pakken, skrive med en lapp dr jeg skriver årsaken og at jeg benytter meg av angreretten? Og kan jeg bare legge pakken på postkontoret? Jeg trenger da ikke betale for pakken?? Og hva gjør jeg nå`? Det er ikke signaler til kabel tv her :/ Ikke TV ELLER INTERNETT!! Noen forslag der ute?
Alison Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Først og fremst bør du ta kontakt med Canal Digital. De kan ha noen gode råd om hvordan du skal gå frem. Kanskje er det nødvendig med en installatør. Skulle det være noe feil med selve parabolen går det på garantien. Angående angrerett. Hvor kjøpte du parabolen? Har du kjøpt den på et fast utsalgssted (butikk) har du ikke angrerett. Har du kjøpt parabolen utenfor fast utsalgssted, f.eks. på nettet, har du 14 dagers angrerett. Dersom selger ikke har gitt alle opplysningene og ikke sendt eller levert angreskjema, er angrefristen inntil 3 måneder fra avtalen ble inngått.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Kanskje du først skulle legge av pubertetsuttrykkene ( forp*ulte ), så er det sikkert flere seriøse som gidder å svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå