Gå til innhold

Ristende vaskemaskin

Fremhevede innlegg

Gjest Frustrert vaskefrue
Skrevet

Jeg har nylig flyttet i leilighet i andre etg. Når jeg bruker vaskemaskinen og den setrifugerer rister hele leiligheten. Og jeg har mine mistanker om at det merkes godt for den som bor under meg, men har heldigvis ikke fått noen klager. Men jeg synes selv at det er ubehagelig at hele leiligheten rister hver gang jeg skal vaske klær, og lurer på om det er noen som har opplevd lignende og hvordan de løste problemet?

Jeg har satt den i vater og den står på gummiknotter, men ingen ting ser ut til å virke. Etter at jeg satt på gummiknotter rister det faktisk mer. Maskinen er en en AEG.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg har nylig flyttet i leilighet i andre etg. Når jeg bruker vaskemaskinen og den setrifugerer rister hele leiligheten. Og jeg har mine mistanker om at det merkes godt for den som bor under meg, men har heldigvis ikke fått noen klager. Men jeg synes selv at det er ubehagelig at hele leiligheten rister hver gang jeg skal vaske klær, og lurer på om det er noen som har opplevd lignende og hvordan de løste problemet?

Jeg har satt den i vater og den står på gummiknotter, men ingen ting ser ut til å virke. Etter at jeg satt på gummiknotter rister det faktisk mer. Maskinen er en en AEG.

Kanskje det hjelper hvis du legger noe absorberende under, skumgummi for eksempel. Det er bare et forslag, jeg har ikke prøvd det.

Skrevet (endret)

Du er sikker på at den står i vater begge veier (altså; foran-bak og på tvers)? Hvor gammel er maskinen? Og hva slags gulv? Det beste er betonggulv, men det har du kanskje ikke?

Endret av Miko
Gjest _Leela_
Skrevet

Er maskinen ny? Har du fjernet transportsperrene?

Skrevet

Steder som selger vaskemaskiner har ofte også små pakker med "ben", for å unngå akkurat det. Gjorde underverker med vår, vi merket veldig godt når det ene benet gikk i stykker, for å si det mildt. Bare stikk innom og be om støtdempere til vaskemaskin. Koster ikke mye, våre kostet vel en hundrelapp eller deromkring.

Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet
sikkert kjempedigg å ha sex oppå :sjarmor:

yes it is :fnise:

Gjest Frustrert vaskefrue
Skrevet

Vi har vatret maskinen på kryss og tvers så den skal være i vater. Nei, vi har ikke betong gulv, og ikke tilgang på det heller da vi bor i andre etg. Er ikke betong mellom etg desverre. Maskinen er vel 3 år gammel, og den står på fliser, grove fliser sådan. Transport sperrene er av, for jeg hadde ikke dette problemet i den forrige leiligheten med samme maskin. Men da hadde jeg betong gulv, så det kan være at det rett og slett er gulvet i denne leiligheten som er problemet. Takk for tips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...