Gjest Frøken Heidi Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg er veldig glad i å se nrks nett-tv, men de siste dagene har alt blitt veldig hakkete. Skikkelig bufring-helvete! All annen surfing går greit... Noen som vet om noen innstillinger jeg kan forandre på? Eller er det et eller annet med tilkoblinga mi? Det er sånn både med chrome og firefox, men på firefox har bildet i tillegg blitt veldig lite?! Har lite teknisk datainnsikt, så det er jo mulig det er et eller annet åpenbart jeg ikke skjønner... Blir iallefall glad for innspill!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Prøv å gå inn på nett-tv, og deretter "innstillinger" oppe i høyre hjørne. Dersom sendingen hakker, skyldes dette sannsynligvis at maskinen din ikke er kraftig nok til å vise Nett-TV i en så høy kvalitet. Prøv å måle hastigheten på nytt ved å trykke på "Ta testen" og deretter "Lagre".
Gjest Frøken Heidi Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Takk for svar. Har prøvd dette, men det hjelper ikke... Og inntil for et par dager siden fungerte jo alt helt fint...
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Inne i de samme innstilligene kan du skru ned hastigheten manuelt også. Fungerer ofte bedre enn målingen ved bufferproblemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå