Gjest forvirret_jente Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg håper noen kan ta seg tid til å lese dette og komme med noen seriøse råd. Jeg er ei jente i begynnelsen av 20 årene og er sammen med en mann som er 10 år eldre enn meg. Fortiden hans er noe som plager meg ekstremt mye. Han har hatt mange forhold og barn i de ulike forholdene. Noe jeg ikke visste om før om ca. ett år, da jeg fikk vite det av andre. Når jeg konfronterte han med det så sa han at han ikke ville miste meg, derfor og at han ikke hadde planlagt disse barn og han engang ikke vet om de er hans. Ellers har jeg fått et bildet av han ifølge hans omkrets at han har hatt et dårlig fortid, med fengsel, men noe jeg ikke vet hva konkret er. vi har vært sammen i nesten 2 år og han vil at jeg skal flytte med han og gifte meg med han, noe jeg er svært usikker på. Jeg vet ikke om det bare er forelskelse som vil gå over eller om han er den rette for meg. Han er så utrolig umoden for sin alder som er noe med 30. Han har løyet til meg mange ganger som jeg har tatt han i ellers vet jeg ikke hvor mange ganger. Jeg fant piller i jakken hans flere ganger, han sier det bare er noe for at han skal få sove. Ellers lurer jeg på om det er normalt at menn i 30 årene er svært opptatt av kroppen sin og utseende, han vil hele tiden se bra ut, tar på seg masse parfyme hele tiden, napper brynene osv. Når man har barn med noen, betaler man barnebidrag til alle? For det ser nå etterhvert ut som han har dårlig råd eller bruker penger på utseendet sitt. Det er alltid jeg som har kjøpt masse gaver til han som dyre parfymer og klokke og gullarmbånd til flere tusen kroner. Alt jeg har fått av han er en taxfreeparfyme og små ting. Ikke at jeg bryr meg så mye om slikt, da jeg har god råd selv, men det føles som han ikke verdsetter meg. Og er det normalt at jo eldre man blir desto mer sjalu? føles som om han kontrollerer alt, skal alltid vite hvor jeg er, har passord til min mail og facebook osv. sletter mail og venneforespørsler hvis det er gutter, uten at jeg vet det. De fleste rundt har advart meg flere ganger om at han ikke er bra for meg, men jeg klarer ikke å gjøre det slutt, redd for å såre han og at jeg ikke vil klare meg uten han. Hva skal jeg gjøre?
I Grosny Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 (endret) Det er fint at han tar vare på utseendet sitt. Jeg tror man bare betaler bidrag for de fire første barna og at "resten er gratis". Hvis du vil ha barn, så må du tenke igjennom om han bør bli far til disse, jeg er veldig skeptisk til han som farsemne. Er du imponert over hvordan han stiller opp for de barna han har nå? Hvis du vil ha barn , så tror jeg du bør bryte med han.de fleste har advart deg. Hvis de kjenner han, og har advart deg , så er det klar tale. Endret 27. august 2009 av I Grosny
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå