Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Vi bytta ut kasserollene våre, og Ikea ble til noen veldig gode noen fra til bords... Vi fikk gavekort som gikk til en espressomaskin:) Vi fikk bytta ut det noe slitte hverdagsbestikket... Vi fikk en fantastisk skjærefjøl, som man kan bytte ut sånne tynne fjeler i dforskjellige farger som settes fast (husker ikke navnet). Men den er veldig god!! Utrolig glad i den:-) Vi brukte noen penger på en reise og noe på en ny linse til kamerate som vi ønska oss. Nå skal hverdagsserviset byttes ut, har enda noen gavekort igjen:) Jeg bytta med hard hånd alle de skåler og lignene vi kunne (som vi ikke ville ha), og fikk mye fint igjen:-) Vi brukte lang tid på ønskelista, og det fikk vi igjen for!
Sunshine Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Vi skal i allefall ønske oss eksklusivt sengetøy og håndkler! Sengetøy i egyptisk bommull er hverdagsluksus Ellers skal vi også skrive opp gode viner og opplevelser utenom kaffeservise og sølvbestikk.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg ville ha ønska friluftsutstyr (eller bidrag til det). Telt, kano, fiskestang og lignende. Luksus-sengetøy hadde også havna på min liste. Kaffekvern. Playstation Ellers er jo opplevelser, som billetter til opera, konsert, stand-up show osv fine gaver til folk som har alt.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Jeg var gjest i sommer hvor paret hadde vært samboere lenge med hus og barn. De trengte å pusse opp bl.a badet, trengte ny større garasjeport, og nytt tak. Ønska seg gavekort hos Byggmakker til dette. Heldigvis for gjestene fany de også ut at de med god samvittighet kunne bytte ut noe gammelt og slitt på kjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå