Gå til innhold

Kanelboller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var egentlig bare det! fikk så sykt lyst på noe godt som kanelboller!! men har bestemt meg for å gå ned noen kilo så det går nok ikke.. noen som har samme frusterasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det var egentlig bare det! fikk så sykt lyst på noe godt som kanelboller!! men har bestemt meg for å gå ned noen kilo så det går nok ikke.. noen som har samme frusterasjon?

Nei, når jeg er på diett er jeg fokusert på det 6 av 7 dager i uka. En dag koser jeg meg, også med kanelboller om jeg føler for det :)

Skrevet
Nei, når jeg er på diett er jeg fokusert på det 6 av 7 dager i uka. En dag koser jeg meg, også med kanelboller om jeg føler for det :)

det er bra! må kose seg litt! jeg er ikke direkte på diett, men spiser sunt og trener.. kutter ned på dritten som det har blitt for mye av i det siste.. en kosedag innimellom må være lov for meg og. ellers så kommer jeg bare til å sprekke.. kanskje det blir en kanelbolle på lørdag! til da går det i frukt og grønnsaker :)

Skrevet (endret)
det er bra! må kose seg litt! jeg er ikke direkte på diett, men spiser sunt og trener.. kutter ned på dritten som det har blitt for mye av i det siste.. en kosedag innimellom må være lov for meg og. ellers så kommer jeg bare til å sprekke.. kanskje det blir en kanelbolle på lørdag! til da går det i frukt og grønnsaker :)

God idè :popcorn: .

Mener det er mye bedre å ha en dag eller to i uken en koser seg litt ekstra på enn å nekte seg alt en liker, kostholdet ditt skal være en livsstil du kan leve med og bør ikke føles som noe diett. Dette er helt mulig samtidig som du går ned i vekt.

Det er sevfølgelig normalt å kose seg med en bolle en vanlig torsdag også, men klarer du å tilfredsstille suget med aternative løsninger som frukt og grønt frem til lørdag så kommer nok bollen til å smake enda bedre=)

Endret av Lotte27
Skrevet

sukk, ja, det første jeg savner er kanelboller og vanlig boller med rosiner. Selv om jeg nesten aldri spiser det til vanlig.

Men ja, jeg har helgekos jeg også, så jeg kan glede meg til noe :)

Skrevet
sukk, ja, det første jeg savner er kanelboller og vanlig boller med rosiner. Selv om jeg nesten aldri spiser det til vanlig.

Men ja, jeg har helgekos jeg også, så jeg kan glede meg til noe :)

det er bra! deilig å ha noe å glede seg til :)

Skrevet
det er bra! deilig å ha noe å glede seg til :)

Og viktig!! Så har en noe som skiller hverdag og helg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...