Gjest Gjest_mim_* Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Kan man sende en hel filmappe over epost (outlook)? Jeg har mange bilder jeg skulle ha sendt, flere bildeserier, og lurer på om jeg kan sende hele mappen, istedenfor å måtte legge til ett og ett bilde som filvedlegg. Finner iallefall ikke ut hvordan jeg skal sende hele mappa.
Miko Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 For å slippe å legge til ett og ett bilde når du står i outlook så kan du merke alle bildene du vil sende når du står i selve mappen, høyreklikk og velg "send til epost". Da får du med de du vil samtidig. Men; blir jo fort mange mb så med full size er det ikke hensiktsmessig å sende mange bilder pr. epost. Hva med å legge ut en av de mange websidene som har fototjeneste så kan mottakeren laste ned derfra?
Ambivalent Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Ellers går det kanskje an å lagre mappen i en .zip eller .rar-fil? Da trenger du bare sende den ene filen. Men vil anbefale å bruke en nettside istedet for å sende på epost jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå