Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Du møter en pen hyggelig jente, som har det du trenger for og gå litt "lengre" med ho.Omsider finner du ut at hun var utro med sin forrige kjæreste 3 ganger på 3 år før han gjorde d slutt.Ville du fortsatt gått videre med et forold til henne, eller hva tenker du?
Gjest Gjest_vixen_* Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg er ikke MANN, men tror at mannfolk flest blir som bikkjer om de får en pen hyggelig jente rundt dem.Kan tenke meg de gir det litt omtanke men får så stort ego rundt dem selv når en kvinne kommer inn i livet deres at de rett og slett tenker, han som hun gjorde det mot må være verdens største taper, og det skjer ikke med meg.Men jeg kan ta feil:)
waco Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Vet ikke jeg vixen... Jeg hadde selvsagt blitt glad for å fått vite disse forholdene omkring dama før jeg forelsker meg for mye i henne. Hvis jeg skal ligge med henne på kort tid så er det selvsagt et stort pluss at dama mangler grunnleggende moral og empati for andre mennesker enn seg selv, - men hvis jeg skal ha et langvarig forhold hvor jeg investerer mye av meg selv så burde det nok utroskapen i aller mildelste forståelse være handlinger hun har lagt fra seg.
waco Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Også er det viktig å vite grunnen til at hun var utro. Var det for å straffe mannen? Var det for å finne seg selv? Hadde hun kranglet eller vært vennskapelig mot mannen sin dagene hun begikk utroskapen? Hvem var guttene? Tilfeldige og fremmede hun møtte på gata eller ukjente eller kjente menn hun har hatt langvarig forhold med. Mange aspekter spiller inn. Jeg synes trådstarter er veldig udetaljert omkring utroskapen.
Gjest Gjest_Prestekrage_* Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Kommer helt an på om vedkommende hadde tatt lærdom av sine feiltrinn eller om hun bortforklarer og sauser det hele inn på en meget udelikat måte.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 nei, tre ganger utro sier UTROLIG mye om henne. hun skjuler også garantert noe for deg, hvis hun har fortalt deg dette. Min erfaring er at alle pynter på utroskapsstatistikken sin når de møter noen nye. jeg har vært sammen med notorisk utro damer og løper konsekvenst unna, UANSETT hvor fin og hyggelig hun virker nå hilsen mann 34
Gjest mann som elsker pupper Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Du møter en pen hyggelig jente, som har det du trenger for og gå litt "lengre" med ho.Omsider finner du ut at hun var utro med sin forrige kjæreste 3 ganger på 3 år før han gjorde d slutt.Ville du fortsatt gått videre med et forold til henne, eller hva tenker du? Kan muligens vise forståelse. X mannen var ikke snill, og han straffet henne med sex-nekt , så var det en mann som viste henne omsorg og fortåelse og fylte henne opp med kjærlighet 3 ganger. Årsaken er vesentlig. Hvis det har seg slik at hun trenger litt fremmed i fylla, så ville jeg ha blitt skeptisk.
Cuckold Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Du møter en pen hyggelig jente, som har det du trenger for og gå litt "lengre" med ho.Omsider finner du ut at hun var utro med sin forrige kjæreste 3 ganger på 3 år før han gjorde d slutt.Ville du fortsatt gått videre med et forold til henne, eller hva tenker du? Jeg ville gått videre. Tenkt at det er akkurat en slik jente jeg trenger. (Men det skulle jo vært litt mer som stemte, og sant å si har jeg ingen sans for utroskap. For meg er det himmelvid forskjell på å føre den andre bak lyset og ha forhold på si med sin kjærestes velsignelse.)
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Vanskelig å svare på da ts forklarer lite om hvorfor og med hvem. Hun vil ikke kunne få svar hun kan forholde seg til uten å fortelle mer om situasjonen. Grunnen hennes er vesentlig, men vet ikke jeg ville gjort meg selv så vondt at jeg ville startet et forhold til henne... Dog; jo tidligere hun var åpen om det, jo lettere kunne det være å godta. Altså; vil heller vite det på date to, enn to måneder inn i forholdet, da dette ville vært et tegn på mot og anger. Hadde hun sagt det etter to måneder ville jeg sett på det som at hun ville "lure" meg inn i forholdet, før hun fortalte sannheten om seg selv...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Traff en mann forrige helg som jeg hadde det hyggelig sammen med. Jeg kjenner han litt fra før og vet at han var utro mot hun han har barn sammen med. Vi snakket litt om det, men ingen forklaring på hvorfor. Men det stopper ikke meg fra å ville bli bedre kjent med han. Hvis man skal utelukke alle som har vært utro så er det ikke så mange å velge mellom igjen. Jeg er over 40 år og da har de fleste vært gjennom litt og man er blitt mer kynisk.
Kamikatze Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 (endret) Du møter en pen hyggelig jente, som har det du trenger for og gå litt "lengre" med ho.Omsider finner du ut at hun var utro med sin forrige kjæreste 3 ganger på 3 år før han gjorde d slutt.Ville du fortsatt gått videre med et forold til henne, eller hva tenker du?Nope... Jeg er ikke MANN, men tror at mannfolk flest blir som bikkjer om de får en pen hyggelig jente rundt dem.Kan tenke meg de gir det litt omtanke men får så stort ego rundt dem selv når en kvinne kommer inn i livet deres at de rett og slett tenker, han som hun gjorde det mot må være verdens største taper, og det skjer ikke med meg.Men jeg kan ta feil:) Du er unnskyldt. Kunnskap om hankjønnet er vel ikke det som særpreger flertallet av kvinnene i dette forumet... Endret 27. august 2009 av Kamikatze
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #12 Skrevet 28. august 2009 Du møter en pen hyggelig jente, som har det du trenger for og gå litt "lengre" med ho.Omsider finner du ut at hun var utro med sin forrige kjæreste 3 ganger på 3 år før han gjorde d slutt.Ville du fortsatt gått videre med et forold til henne, eller hva tenker du? Jeg ville ikke ønsket å vite noe som helst om tidligere kjærester. Jeg ser ikke forskjellig på ekskjæresten og andre menn hun evt. var sammen med. Jeg er ikke ekskjæresten og at hun var "utro" mot ham er ikke mitt problem.
Gjest Gutt19 Skrevet 28. august 2009 #13 Skrevet 28. august 2009 Hvis vi hadde vært sammen i 3 måneder ville jeg mest sannsynlig vært hodestups forelsket. Så jeg hadde sikkert fortsatt forholdet men det hadde ført til vanskeligheter senere ettersom jeg hadde vært redd for at hun skulle gjøre slikt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå