Gjest Vaarsang Skrevet 28. august 2009 #21 Del Skrevet 28. august 2009 Hva er det DU mener? De er jo skikkelig typete begge to. Og de kan da ikke være usikre når de reiser rundt i Afrika slik. De ser heller ikke ut til å ta det særlig tungt det de nå er utsatt for. Disse er både tøffe og flotte menn. Ok, myten er vel sann da. Jenter faller for bad guys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #22 Del Skrevet 28. august 2009 Hadde aldri falt for noen så uansvarlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #23 Del Skrevet 28. august 2009 Er ikke rart dere ikke finner kjekke mannfolk så høyt som dere har satt lista. Man ser jo jenter som er 3ere og 4ere som sjekker opp 10-erne av det motsatte kjønn, og tror de har sjangs. Nei skjerpings, mange av dere er virkelighetsfjerne og tror dere ligger på et mye høyere nivå enn dere faktisk gjør. Sikkert mange 4-ere som får seg et dypp av de beste gutta, men det er kun ons. Dere vil ikke få innledet forhold til disse uansett hvis dere ikke er 10ere selv, så slutt og drøm. Mener ikke å være stygg, men det er utrolig mange kvinnfolk som trenger en liten oppvekker på dette feltet. Uansett sitter dere på en gullgruve. Det er utrolig vanlig å se jenter som er sammen med gutter på en mye høyere sjønnhetsskala enn seg selv, så dere får bare stå på. Han fyren som det ble linket til, er da ingenting (toppen en 5-6-er). Damer er generelt penere enn menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #24 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, myten er vel sann da. Jenter faller for bad guys. Bad guys? Sånne som gir faen i om du har så sterke smerter at en knapt kan stå på beina mener du? Sånne svigermors drøm som som barnevernet mener en bare blr overlate ansvaret til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. august 2009 #25 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, Hender det at dere ser den kjekke gutten på byen, og dere tenker at han har dere ikke sjangs på? Hvor går grensen for kjekkhet før dere vegrer dere for å ta kontakt eller blir avvisende (les: usikker) hvis gutten tar kontakt? Interessant spørsmål. Om det kommer en kjekk mann bort til meg, setter jeg ingen øvre grenser for hvor kjekk han kan være. Om jeg ser en veldig kjekk mann, og han ser på meg/får blikkontakt med meg og smiler til meg, setter jeg ingen øvre grenser før jeg kan ta kontakt. Derimot, jeg vegrer meg for å ta kontakt med en mann ute, som jeg ikke får en givende blikkontakt med. Da er han jo ikke interessant for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2009 #26 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, Hender det at dere ser den kjekke gutten på byen, og dere tenker at han har dere ikke sjangs på? Hvor går grensen for kjekkhet før dere vegrer dere for å ta kontakt eller blir avvisende (les: usikker) hvis gutten tar kontakt? Uansett hvor lite tiltalende en kvinne er regner jeg med at det aler siste hun vil her i verden er å ha kontakt med meg. Med anre ord, det hadde vært jævlig greit om du i alle fall sa hei. Jeg er han fyren i hjørnet som ikek snakker med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #27 Del Skrevet 29. august 2009 Uansett hvor lite tiltalende en kvinne er regner jeg med at det aler siste hun vil her i verden er å ha kontakt med meg. Med anre ord, det hadde vært jævlig greit om du i alle fall sa hei. Jeg er han fyren i hjørnet som ikek snakker med noen. Men da kommer kjæresten min og løfter deg opp mentalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #28 Del Skrevet 29. august 2009 Men da komm 3fe0 er kjæresten min og løfter deg opp mentalt! Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå