Gjest overfølsom? Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg er en ganske uerfaren (har vel bare et "ordentlig" forhold bak meg, og det varte bare i 5-6 mnd...) kar i midten av tjuåra. Vil egentlig bare lufte noen tanker og kanskje diskutere litt her. ettersom jeg er ganske uerfaren ang det forholdgreiene, har jeg nok et litt begrensa syn på ting og er kanskje bare litt forvirra.. Av de jentene jeg har vært mer enn vanlige venner med, har jeg per i dag ikke kontakt med noen. det er nå over et halvt år siden det ble slutt med eksen, og vi har ingen kontakt whatsoever.. Jeg har prøvd å opprettholde kontakt, men det blir enveisskommunikasjon og man ender med å føle seg som en innpåsliten kar som vil ha tilbake eksen.. Hvorfor er det sånn? Vi som var så gode venner, og skiltes i enighet, som venner. Jeg lurer bare på hvordan det går med henne, ikke fordi jeg vil ha et ligg, eller bli sammen igjen, men fordi man blir jo veldig gode venner, og alle gode venner jeg har lurer jeg på hvordan det går med og jeg bryr meg om dem.. er jeg bare overfølsom? eller er eksen kald? Jeg føler at hele greia bare er et falskt spill.. nå er det liksom om å gjøre å vise minst mulig interesse for eksen (tydeligvis fra hennes side) og jeg taper jo glatt dette spillet, som jeg ikke ser noe poeng i heller, bortsett fra å kanskje heve/tape ansikt. og da blir man irritert og kanskje litt skuffet og såret. og når vi da møtes neste gang (ja vi har mange felles venner) vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å oppføre meg.. Og hvis jeg viser et lite tegn til irritasjon, er det jeg som blir den kjipe, når jeg egentlig bare ville ha et lite tegn fra henne om at hun bryr seg bittelitt om jeg har det bra eller ei.. #¤%&! bryr ikke folk seg mere om de man liksom var sååå glad i?? eller beskytter de bare sitt eget ego, som jeg og tydeligvis og må begynne med i fremtiden??? foregår dette spillet blandt alle ekser?
I Grosny Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 X-er har to gode grunner til å være tause og holde seg unna. 1. De er i kjærlighetssorg, og kontakt fører til tilbakeslag og mere sorg. 2. Hun har fått ny mann, som ikke liker at x har kontakt med deg. Hun holder seg unna for ikke å såre han. Han vet at hun har elsket deg, og at hvis hun kommer for nær deg, så får hun sterk lyst til å bare holde rundt deg, og gråte.
Gjest ts Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 men da er det jo bare å si det.....(!) det er jo ikke som man ikke forstår det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå