Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #1 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg kjøpe et par sko på eurosko i går, nå er jeg imidlertid ikke sikker på om jeg har valg riktig størrelse, eller om jeg i det hele tatt kommer til å beholde dem. Prøvegått hjemme, og de er ikke så gode å gå med. Da jeg ble spurt om jeg ville ha esken sa jeg nei til det. Husker nå at når jeg har handlet sko før andre steder så har det hendt at de har sagt at man må ha esken for å få byttet. Er dette vanlig praksis? Hun jeg handlet av sa ingen ting om det, og på kvitteringen står det bare "åpent kjøp i 10 dager". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 27. august 2009 #2 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg kjøpe et par sko på eurosko i går, nå er jeg imidlertid ikke sikker på om jeg har valg riktig størrelse, eller om jeg i det hele tatt kommer til å beholde dem. Prøvegått hjemme, og de er ikke så gode å gå med. Da jeg ble spurt om jeg ville ha esken sa jeg nei til det. Husker nå at når jeg har handlet sko før andre steder så har det hendt at de har sagt at man må ha esken for å få byttet. Er dette vanlig praksis? Hun jeg handlet av sa ingen ting om det, og på kvitteringen står det bare "åpent kjøp i 10 dager". I den euroskobutikken jeg jobbet før så bytta vi selv om folk ikke hadde eske. Vi pleide imidlertid å si at hvis kunden var usikker så ta helst med esken, men det var mest fordi at det er greiest ha orignalesken når man skal selge skoene igjen - ser ikke så fint ut med en annen eske som er teipa og skrevet på for at det skal stå riktig merke og info på den:) Men så lenge kvitteringen er intakt går det som regel greit. Og at skoene ser fine ut . Men det må de jo gjøre uansett om du har esken eller ei så Tror ikke du trenger å bekymre deg for det, men det kan jo hende det er forskjellig praksis fra butikk til butikk, men de fleste vil vel være fleksible på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå