Gjest ikke så godt kjent.. Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg er invitert i utdrikningslag til forloveden til en kompis av min mann. I den sammenheng skal alle ha med en liten gave, som bruden skal gjette hvem er fra.. Den skal altså minne om noe gjesten og bruden har opplevd sammen, har til felles e.l. Saken er den at jeg egentlig ikke kjenner henne i det hele tatt , og er derfor veldig usikker på hva min gave kan være! Har vært på et par av de samme festene, det er alt.. Noen tips..?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg er invitert i utdrikningslag til forloveden til en kompis av min mann. I den sammenheng skal alle ha med en liten gave, som bruden skal gjette hvem er fra.. Den skal altså minne om noe gjesten og bruden har opplevd sammen, har til felles e.l. Saken er den at jeg egentlig ikke kjenner henne i det hele tatt , og er derfor veldig usikker på hva min gave kan være! Har vært på et par av de samme festene, det er alt.. Noen tips..? En flaske vin
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 En flaske vin Hun drikker ikke.. Bare for å være vanskelig
Harlekin Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Ett eller annet som kan minne om de festene da?
Gjest ts Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Takk for tips så langt Jeg tenkte litt på et fotoalbum kanskje, der er det jo rom for å sette inn "minner" vi kanskje kan få sammen etterhvert..? Isj, vanskelig dette...
Kari-Kari Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 har samme problem her... må ut å handle gave i morgen men har ikke peiling på hva jeg skal gi
lilleGrethe Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Det er en tidligere tråd på dette... *lete*
lilleGrethe Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 her var den Og denne syntes jeg var et godt forslag: Jeg var nylig i et der vi hadde denne leken. En av jentene, hadde ikke kjent bruden så lenge, og hadde ikke en "egen" opplevelse med henne enda, og kunne da ikke komme på noe å pakke inn. Hun hadde kjøpt et ambånd i stedet, et med mange charms på, bl.annet hjerter. Når bruden ikke klarte å tippe hvem det var ifra, sa hun bare "jeg har ikke kjent deg så lenge at vi har noen spesielle situasjoner sammen enda, så jeg valgte å heller gi det dette armbåndet med hjerter på, for jeg syns du har et så inderlig stor hjerte, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg i framtiden! " Bruden begynte å gråte av denne gaven, så det var midt i blinken! Alternativt sett kan det jo vere et hjerte-smykke, hjerte-øredobber, hjerte-magnet, eller kanskje bare en hjerte-binders...? Happy.gif
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Ja, den var søt! Jeg kjenner henne forsåvidt ikke godt nok til å si at hun har et spesielt godt hjerte, hvordan vil dette bli oppfattet da? Hvis hun er "snill utenom det vanlige" passer det jo bra, men dersom hun er helt gjennomsnittlig blir det kanskje litt søkt
Gjest Blondie65 Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Jeg ville nok gitt en notatbok, album, eller noe annet med blanke sider, og så kan du jo si noe sånt som at du ikkekjenner henne så godt men at du ser frem til å fylle ut sidene sammen med henne.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #12 Skrevet 28. august 2009 Hun drikker ikke.. Bare for å være vanskelig Trodde dere hadde vært på felles fester jeg? Husk nå at fest uten alkohol er møte:-)
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #13 Skrevet 28. august 2009 Dersom poenget er at bruden skal gjette hvem gaven er i fra ville jeg valgt noe som henleder tankene til deres respektive mannfolk siden det er de som "knytepunktet" her. F.eks. om de kjører mototsykkel sammen så kjøper du en liten lekemotorsykkel.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #14 Skrevet 28. august 2009 Trodde dere hadde vært på felles fester jeg? Husk nå at fest uten alkohol er møte:-) Ehh.. Andre kan da drikke selv om akkurat hun ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå