Gå til innhold

hvordan presentere seg for kvinner på byen og åssen skal man holde dem interesser!?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

hei

jeg er en kar på 27år som syntes det er en stor utfordring å bli kjent med jenter på byen(og ellers også egentlig) og jeg er veldig usikker på åssen jeg skal klarer å holde interessen dems lenge nok til at jeg kanskje får et nr, eller enda bedre, et ONS.

Så derfor spørr jeg dere kvinner her på forumet, åssen skal man presentere seg og klare å holde interessen deres på byen!!Jeg føler at mange dere kvinner har det veldig "hektisk" på byen og når dere er litt brisene så blir det ganske mye vimsing; en tur på danse gulvet, veninner som maser osv.

Dette gjør det enda vanskeligere synets jeg og jeg føler mange ganger ikke at jeg får tid på meg til å starte en samtale og vist hvem jeg er!Det er heller ikke akkurat lett å holde en samtale på byen, siden det kan være ganske mye bråk, kaos osv!

Ellers så har jeg et bra utseende, men selvtilliten står kanskje ikke helt i stil med utseende.....men jeg prøver selvfølgelig å skjule dette, noen pils hjelper mye da!!=)

Kan det funke og gå bort til dama og ta henne i hånden og presentere seg helt normalt og høfflig!! Eller er det et must at man må komme med en eller annen frekk,men samtidig, sjarmerende komentar!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får følge med på hvordan andre gjør det, som får det til, og gjøre det samme selv, hvis det er så viktig for deg å ha ONS. Hvorfor er det forresten så innmari viktig?

Gjest Gjest_Prestekrage_*
Skrevet

For å snu på flisa ettersom du har utseende med deg, hva skal til for at de skal holde oppe din interesse?

Hvis de spiller iskald for å få en reaksjon så gi de en kald skulder, uten den derre cocky & funny PUA-skjiten, don't give a rats ass. Om du får kontakt med dama litt senere på kvelden så er det fordi du skiller deg ut, hvis da vedkommende tester din interesse med å plutselig kaster seg i armene på en annen kar og flørter så la henne crash & burn på/ i den situasjonen.

Walk away..

Gjest Gjest_xxx_*
Skrevet

Skaff deg litt selvtillit;)

Lettere sagt enn gjort, jeg skjønner det altså.

Men det er veldig klamt å bli lagt an på av menn som er tydelig usikre. Hvis du først kommer bort og sier hei så må du kontrollere situasjonen litt og faktisk føre en samtale. Er du stille, keitete, nervøs, usikker så blir vi også utilpass. Nå vet jeg ikke om du er slik, men siden du nevner at det er så vanskelig og vimsete og kaos osv så virker det sånn.

Det hjelper jo også å ha en personlighet og si noen interessante ting da, hehe. Men det viktigste (i første omgang i hvert fall) er faktisk ikke akkurat hva du sier, men måten du sier det på. Men du kan godt unngå alle de standard-frasene, jeg har hørt "har ikke jeg sett deg før", "du er veldig vakker" og "hva studerer du" hundre ganger. Du trenger ikke være en frekk og sjarmerende alpha male, du kan godt starte litt mer nøytralt. Si noe morsomt:)

Skrevet
Kan det funke og gå bort til dama og ta henne i hånden og presentere seg helt normalt og høfflig!! Eller er det et must at man må komme med en eller annen frekk,men samtidig, sjarmerende komentar!?

Hverken folkeskikk eller frekke kommentarer sikrer ons på denne kanten. Kanskje du kommer litt lenger hvis du stiller med holdningen om at det kan være en bra jente som kan være verdt å bli kjent med, og ikke bare noen du må holde interessert til du har fått dyppet den? Jeg hadde aldri sett to ganger på deg om jeg irl hadde visst at du hadde skrevet dette innlegget.

Skrevet
Hverken folkeskikk eller frekke kommentarer sikrer ons på denne kanten. Kanskje du kommer litt lenger hvis du stiller med holdningen om at det kan være en bra jente som kan være verdt å bli kjent med, og ikke bare noen du må holde interessert til du har fått dyppet den? Jeg hadde aldri sett to ganger på deg om jeg irl hadde visst at du hadde skrevet dette innlegget.

Må beklage, dette kom litt feil ut....har egentlig bare lyst på å skaffe meg dame!! Glem det jeg sa om ONS, selv om det kunne vært morsomt å skaffet seg litt erfaring derimot!!

Jeg skal love at jeg er MYE mer interesser i å få et tlf nr, slik at man muligens kan møtes senere og se om det er noe kjemi!!

Jeg har faktisk aldri hatt dame og ønsker egentlig bare å finne en søt jente jeg kan ha det fint sammen med!!

Skrevet

Jeg vil anta det ville hjelpe å skryte uhemmet av kvinnen og få henne til å føle seg spesiell. Men på den annen side så spiller det overhode ingen rolle hva du sier til meg ihvertfall, bare jeg liker deg av utseendet, og da kan du godt være keitete. Ovelegne, blærete megaselvsikre typer er absolutt ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...