Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koblet i dag opp en ekstern skjerm på m in laptop.

Problemet er at jeg ved instillinger ikke greier å stille inn slik at skjermen(eksterne) blir primærskjerm og at laptopskjermen legges i dvale.

Jeg ønsker ikke å bruke laptopskjermen og har også kjøpt eget tastatur.

På jobb setter jeg denne i dockingstasjon og da går det automatisk...men altså ikke nå da jeg ikke har en docking.

Noen som vet hvordan jeg stiller inn slik at jeg bare får brukt eksterne skjermen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke automatisk når du bretter ned lappetoppens?

Skrevet
Går det ikke automatisk når du bretter ned lappetoppens?

Det kommer vel an på typen laptop, men.. på både min og dama sin vil maskina slå over i standby, hvis jeg klasker ned lokket. Den vil ikke levere noe bilde iallefall.

Skrevet

Smartingen!

Tenkte den ville gå i dvale, men prøvde og det gikk så fint så!

Takker! :)

Skrevet
Jeg koblet i dag opp en ekstern skjerm på m in laptop.

Problemet er at jeg ved instillinger ikke greier å stille inn slik at skjermen(eksterne) blir primærskjerm og at laptopskjermen legges i dvale.

Jeg ønsker ikke å bruke laptopskjermen og har også kjøpt eget tastatur.

På jobb setter jeg denne i dockingstasjon og da går det automatisk...men altså ikke nå da jeg ikke har en docking.

Noen som vet hvordan jeg stiller inn slik at jeg bare får brukt eksterne skjermen?

Det er en eller annen tastekombinasjon for å få pcen til å skifte til ekstern skjerm, ofte "Fn" + en funksjonstast F1/F2/F3/F4/F5 etc.

RTFM!

Skrevet
Det kommer vel an på typen laptop, men.. på både min og dama sin vil maskina slå over i standby, hvis jeg klasker ned lokket. Den vil ikke levere noe bilde iallefall.

Da må du fortelle den at det må den slutte med. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...