Gjest Surprised Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Så tilbake til 1990 da vi var russ og nesten hele russekullet er i en Facebookside - men ingen snakker til hverandre, i forumet eller gjør noe, de bare er der - og det er nesten kun kvinner der, og nesten ingen menn. ???
Gjest *Mim* Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Javel? Hvordan hadde du tenkt det skulle være?
I Grosny Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Så tilbake til 1990 da vi var russ og nesten hele russekullet er i en Facebookside - men ingen snakker til hverandre, i forumet eller gjør noe, de bare er der - og det er nesten kun kvinner der, og nesten ingen menn. ??? Samme her, jeg logget meg inn ved juletider- det er like mye min skyld, har ikke sett på faceboka siden i Juli en gang.
Gjest Spinell Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Ingen av de gruppene jeg er med i på FB har særlig stor aktivitet. Det var mer aktivitet på gruppene da FB var "nytt", og det ikke var chattemuligheter. Har inntrykk av at folk bruker andre fora hvis de vil diskutere ting (a-la KG). Nå er det jo minst 5 ulike FB grupper for ethvert tema, enten det gjelder lokale aksjonsgrupper eller hobbyer. Mange er medlem i et utall grupper, og det blir umulig å følge med på alle oppdateringer i alle gruppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå