Gå til innhold

Vippetang-mareritt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sanne_*
Skrevet

Flere som er avhengig av vippetang?Jeg klarer meg ikke uten, MEN jeg plages så med å bruke den at jeg kan bruke over 1 time bare for å få øyevippene mine fine(og d resulterer som regelt i såre øyne(vask av vask på osv...)

Nå er jeg gravid i tillegg og har ikke energi til å stå å bruke denne om det skal ta så tid..kan jo ikke være bra for barnet...hum

finnes det ikke noe annet man kan gjøre for å få vipp på vippene?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ca 6 sekunder med vippetangen, til sammen på begge øynene.

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Prøv vippetangen fra Shu Uemura!

Plutselig skjønner jeg hvorfor alle har så vakre vipper :)

Trodde ikke noe på at det kunne være så stor forskjell på noe så likt som vippetenger, men det _er_ det!

Skrevet
Prøv vippetangen fra Shu Uemura!

Plutselig skjønner jeg hvorfor alle har så vakre vipper :)

Trodde ikke noe på at det kunne være så stor forskjell på noe så likt som vippetenger, men det _er_ det!

Hm..hørtes ut som jeg måtte undersøke..Hvor kjøpe?

Skrevet
Kjøpte min på Ebay :)

Ok,takk da bes jeg ;-)) men er det flere forsjellige fra det merket? Viktig å få samme..he he

Gjest SmallTalk
Skrevet

Prøv å bruke vippetangen FØR du tar på maskara! Og varm den litt med føneren før du bruker den på vippene. Bare pass på at den ikke blir så varm at du brenner deg!

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet
Ok,takk da bes jeg ;-)) men er det flere forsjellige fra det merket? Viktig å få samme..he he

Jeg fant bare en type, og ikke var den dyr heller! :-D

Gjest hyggelig
Skrevet

Hva er så spesielt med vippetangen fra shu uemura? Den ser jo helt likedan ut som alle andre vippetenger...? Noen som kan svare meg på det? :)

Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Hvordan i alle dager kan du få til å bruke en time med vippetangen? Vipp begge settene med vipper en 1-3 ganger, avhengig av hvilket resultat du vil ha, og så ta på mascara. Tar jo så kort tid som bare går an. Du tar vel ikke på mascaraen før du bruker vippetang, gjør du?

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet
Hva er så spesielt med vippetangen fra shu uemura? Den ser jo helt likedan ut som alle andre vippetenger...? Noen som kan svare meg på det? :)

Jeg vet ikke, men den funker bare mye bedre, mye penere resultat.

Som jeg skrev tidligere, så trodde jeg ikke det gikk ann å få forskjellige resultat av noe som ser så likt ut, men det går faktisk!

Skrevet

I noen hudpleiesalonger kan du ta vippepermanent, det høres ut som noe for deg... Jeg trodde ikke det var mulig å bruke en time på å bøye vippene! :trist:

Gjest Euforia
Skrevet
I noen hudpleiesalonger kan du ta vippepermanent, det høres ut som noe for deg... Jeg trodde ikke det var mulig å bruke en time på å bøye vippene! :trist:

Vippepermanent er veldig dyrt, varer ikke lenge, må fylle på ofte, og når du til slutt vil ha de av, mister du dine egne. Ikke fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...