Gjest TS Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hvorfor jeg ikke stoler på kjæresten min, det vet jeg ikke... Jeg var så dum og snoket på facebooken hans i sta, og så på innboksen hans.. Så på sendte meldinger, og ser at han har skrevet til noen engelske damer som han ikke har på vennelista si. Han skriver ting som " Nice looking cutiepai, msn someday?" og tekster i den duren... Hva han ønsker å oppnå med dette, det vet jeg ikke. Jeg vet at han var på noen utenlandske datingsider før han traff meg og dro til Russland for å møte en dame og bodde hos hun i 2 uker... Hun var også hos han i 2-3 uker og bodde der, men det ble med det. Vet også at han hadde en profil på sukker, som han deaktiverte når vi ble sammen, men så at han hadde aktivert den for noen uker siden, nå er den deaktivert igjen.. Det med sukker, er tatt opp og ute av bildet. Men jeg kan aldri ta opp med han at jeg har snoket på facebooken hans... Men jeg blir litt dårlig når jeg ser han ønsker kontakt med andre damer.. Hva gjør man i en sånn situasjon?
Suzy Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hva gjør man i en sånn situasjon? Slår opp og finner en mann man kan stole på?
Uh-huh Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Slår opp og finner en mann man kan stole på? Synes heller ikke TS skal være sammen med en som driver og søker etter andre damer. Tviler på at han kommer til å gi seg med det, så da ville jeg gjordt meg selv en tjeneste og heller funnet en du kan stole på, ja.
Gjest TS Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Men han er så ærlig og ordentlig på alle mulig måter, så vet ikke hvor langt han ville gått med den flørtinga.. Er alle mannfolk sånn? Er det bare vi som tror de er så ordentlige, så har de ikke helt rent mel i posen likevel? Jeg vet at vi hadde litt tunge tider den perioden han hadde sendt melding til de jentene, men uansett... Det er da ingen utvei i tunge perioder? Mulig han føler at han har rett til å gjøre sånne ting pga jeg var utro i starten av forholdet, men den biten der er vi ferdige med. Han dro også på sexhabition i helgen sammen noen kompiser, jeg hadde aldri hørt om dette. Men er det vanlig at mannfolk som er i fohold drar på slike sex/stripper messer??
Breakeven Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Eksen min var sånn..du kan lese mine uttallige innlegg om han her=P Han flørtet med andre jenter, fikk dem til å sende undertøysbilder til han, kommenterte ting som "noen ganger er du så nydelig", fant ting på facebooken hans "var dere de deilige jentene jeg møtte på den festen" osv..også var det det evig lange eks løpet. Rota med hu ene, sendte savner deg meldinger til hun andre. Når jeg ser hva jeg skriver nå så får jeg sjokk over at jeg fant meg i alt dette. Noen gutter og menn er bare sånn dessverre, de finner spenning i det, dama er tydeligvis ikke nok. Trist, men sant. Tror de færreste forandrer seg.
Lissi Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Hvorfor jeg ikke stoler på kjæresten min, det vet jeg ikke... Jeg var så dum og snoket på facebooken hans i sta, og så på innboksen hans.. Så på sendte meldinger, og ser at han har skrevet til noen engelske damer som han ikke har på vennelista si. Han skriver ting som " Nice looking cutiepai, msn someday?" og tekster i den duren... Hva han ønsker å oppnå med dette, det vet jeg ikke. Jeg vet at han var på noen utenlandske datingsider før han traff meg og dro til Russland for å møte en dame og bodde hos hun i 2 uker... Hun var også hos han i 2-3 uker og bodde der, men det ble med det. Vet også at han hadde en profil på sukker, som han deaktiverte når vi ble sammen, men så at han hadde aktivert den for noen uker siden, nå er den deaktivert igjen.. Det med sukker, er tatt opp og ute av bildet. Men jeg kan aldri ta opp med han at jeg har snoket på facebooken hans... Men jeg blir litt dårlig når jeg ser han ønsker kontakt med andre damer.. Hva gjør man i en sånn situasjon? Min eks var også på sukker selv om vi var forlovet og hans deaktiverte profil ble stadig gjenåpnet, veldig enkelt, noen tastetrykk! Tilliten ble aldri det samme etter dette, hvorfor orker du ha en kjæreste som holder på sånn? Som gjør deg til en sjalu, snokende og kontrollerende "bitch" Er det denne du ønsker å være? Et slikt forhold du ønsker ha? Jeg kvittet meg med min eks og har det mye bedre i dag! Jeg vil behandles med respekt neste gang!
Gjest TS Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Min eks var også på sukker selv om vi var forlovet og hans deaktiverte profil ble stadig gjenåpnet, veldig enkelt, noen tastetrykk! Tilliten ble aldri det samme etter dette, hvorfor orker du ha en kjæreste som holder på sånn? Som gjør deg til en sjalu, snokende og kontrollerende "bitch" Er det denne du ønsker å være? Et slikt forhold du ønsker ha? Jeg kvittet meg med min eks og har det mye bedre i dag! Jeg vil behandles med respekt neste gang! Men han har så utrolig mange andre gode kvaliteter ellers... Jeg har vært i noen forhold før og datet endel, men ikke funnet noe så bra som han her. Men hvor mye styr skal man lage for flørting på facebook? Vet ikke om han ville gått noe videre med de, men han ønsket de på msn og prate videre med de.. Er bare litt ekkelt å vite at han sitter på jobb og oppsøker andre damer på denne måten... Han virker så troverdig ellers... Og tar jeg dette opp med han, så vet jeg at jeg vil få huden full siden jeg har snoket, og til syvende og sist, så vil dette bli min feil...
Breakeven Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Men han har så utrolig mange andre gode kvaliteter ellers... Jeg har vært i noen forhold før og datet endel, men ikke funnet noe så bra som han her. Men hvor mye styr skal man lage for flørting på facebook? Vet ikke om han ville gått noe videre med de, men han ønsket de på msn og prate videre med de.. Er bare litt ekkelt å vite at han sitter på jobb og oppsøker andre damer på denne måten... Han virker så troverdig ellers... Og tar jeg dette opp med han, så vet jeg at jeg vil få huden full siden jeg har snoket, og til syvende og sist, så vil dette bli min feil... Alle våre ekser hadde andre gode kvaliteter de og, det er jo en grunn til at vi falt for dem. Men det finnes 100vis av gutter der ute med gode kvaliteter som ikke føler behovet for og stadig flørte med andre jenter.
Kari-Kari Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Lurer bare på hvordan man snoker "lovlig"??
Gjest Illiya Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Men han har så utrolig mange andre gode kvaliteter ellers... Jeg har vært i noen forhold før og datet endel, men ikke funnet noe så bra som han her. Men hvor mye styr skal man lage for flørting på facebook? Vet ikke om han ville gått noe videre med de, men han ønsket de på msn og prate videre med de.. Er bare litt ekkelt å vite at han sitter på jobb og oppsøker andre damer på denne måten... Han virker så troverdig ellers... Og tar jeg dette opp med han, så vet jeg at jeg vil få huden full siden jeg har snoket, og til syvende og sist, så vil dette bli min feil... Egentlig tror jeg det er mangel på trofaste, ærlige menn nå for tida. Sikkert damer også, bare så det er sagt.
Breakeven Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Egentlig tror jeg det er mangel på trofaste, ærlige menn nå for tida. Sikkert damer også, bare så det er sagt. Det er litt sykt. Det skjer så mye utroskap rundt meg at jeg begynner å lure. Det er skummelt..
Gjest TS Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Jeg er irritert på meg selv fordi jeg har snoket, jeg stolte blindt på den mannen, og det var kun han jeg ville dele livet mitt med.. Han har gjort og ofret så mye for meg, og jeg føler ikke at det å ha skrevet dette på facebook er nok grunnlag til å gjøre det slutt? Nei jeg vil ikke stole på han videre, og jeg vil holde øye med han. Ting er litt tungt mellom oss da vi måtte flytte hver for oss for en liten periode i forbindelse med oppussing av leilighet. Og det har tæret litt på forholdet... Han tar kansje ikke forholdet like seriøst som han gjorde når vi bodde sammen? Han har vært singel i 2 år, og han er kansje ikke vant til det å roe helt ned på ting når man er i et forhold?
Suzy Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg er irritert på meg selv fordi jeg har snoket, jeg stolte blindt på den mannen, og det var kun han jeg ville dele livet mitt med.. Han har gjort og ofret så mye for meg, og jeg føler ikke at det å ha skrevet dette på facebook er nok grunnlag til å gjøre det slutt? Nei jeg vil ikke stole på han videre, og jeg vil holde øye med han. Ting er litt tungt mellom oss da vi måtte flytte hver for oss for en liten periode i forbindelse med oppussing av leilighet. Og det har tæret litt på forholdet... Han tar kansje ikke forholdet like seriøst som han gjorde når vi bodde sammen? Han har vært singel i 2 år, og han er kansje ikke vant til det å roe helt ned på ting når man er i et forhold? Du vil ikke gjøre det slutt, men å fortsette å snoke og være mistenksom og ha en mann i livet ditt som du ikke kan stole på - det er ok? :klø: Nei, om du ikke vil ta affære på den ene måten, så bør du gjøre det på den andre: Kryp til korset og tilstå det du har gjort- Fortell hva det gjør med deg og kommuniser derfra åpent - begge to. Tar du forholdet mindre seriøst om dere ikke deler bolig? Nei? Hvorfor skulle han gjøre det da? Slutt å unnskylde ham og ta tak i situajonen! Hverken du eller gham fortjener å være i et forhold basert på løgn, mistanke og snoking Endret 27. august 2009 av Suzy
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Jeg er irritert på meg selv fordi jeg har snoket, jeg stolte blindt på den mannen, og det var kun han jeg ville dele livet mitt med.. Han har gjort og ofret så mye for meg, og jeg føler ikke at det å ha skrevet dette på facebook er nok grunnlag til å gjøre det slutt? Nei jeg vil ikke stole på han videre, og jeg vil holde øye med han. Ting er litt tungt mellom oss da vi måtte flytte hver for oss for en liten periode i forbindelse med oppussing av leilighet. Og det har tæret litt på forholdet... Han tar kansje ikke forholdet like seriøst som han gjorde når vi bodde sammen? Han har vært singel i 2 år, og han er kansje ikke vant til det å roe helt ned på ting når man er i et forhold? du kan da ik være sammen med en mann som går og flørter med andre ukjente osv...hvis han virkelig elsker deg så har han ikke det behovet. og nei ikke alle menn er sånn..det finnes menn som bare tenker på deg ogi k har behovet for å få kontakt med andre jenter. jeg har vært sammen emd en sånn gutt som flørter med andre og kontakter andre. han var ellers snill og var flink til å få meg til å falle for han helt...men det fungerte bare ikke, jeg orket ikke at han hadde behov for å kontakte andre...jeg trodde da at alle gutter var sånn, men så traff jeg en annen gutt som ikke brydde seg om å få kontakt med andre jenter. d var kun meg, ...ingen jenter burde finne seg i at gutten skal kontakte andre jenter.... det er ingen unnskyldning for det...:
Lissi Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 Egentlig tror jeg det er mangel på trofaste, ærlige menn nå for tida. Sikkert damer også, bare så det er sagt. Næmen, hva er dette slags holdning?? Det fikk jo opp håpet! Er bare å finne seg en elsker og være fornøyd med det tror jeg!
Lissi Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 Lurer bare på hvordan man snoker "lovlig"?? Det kan jeg fortelle deg! Det er når du er så forbanna at du river telefonen ut av hendene på han og snoker mens han står apatisk å ser på!
Cuckold Skrevet 27. august 2009 #17 Skrevet 27. august 2009 Egentlig tror jeg det er mangel på trofaste, ærlige menn nå for tida. Sikkert damer også, bare så det er sagt. I denne tråden ser vi at en jente som selv først har vært utro nå bryter seg inn i kjærestens privatsfære og oppdager at han chatter og kanskje til og med flørter med andre jenter. Kan hun stole på ham etter dette, tro? Ny kanadisk forskning viser at sannsynligheten for at kjæresten din kan være utro nærmer seg 80 prosent. (Kilde: Nrk, Schrödingers katt) http://www.nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/1.6214916 Dette gjelder uavhengig av kjønn. Spørsmålet flere av oss burde stille seg er: Hvis utroskap er så utbredt at troskap kanskje heller er unntaket enn regelen, er det ikke da bedre å ta realitetene inn over seg og senke kravene til troskap? Blir det ikke bare enda verre om den ene part er trofast hvis den andre har seg på si? Slik jeg ser det er det faktisk mye verre å bli bedratt om du selv har gitt slipp på den ene flotte dama etter den andre og virkelig har ofret de heftigste sexopplevelsene på grunn av et troskapsløfte.
Lissi Skrevet 27. august 2009 #18 Skrevet 27. august 2009 Snart kommer det til å være sånn at det er så mye utroskap at alle må ha åpne forhold. Sånn er det sikkert om tusen år, da er det ikke noe som heter å være monogam Ja like regler bør være et bra utgangspunkt. Når man har startet et forhold med utroskap, hva kan man forvente? Jeg bare spør?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 27. august 2009 #19 Skrevet 27. august 2009 Men han er så ærlig og ordentlig på alle mulig måter, så vet ikke hvor langt han ville gått med den flørtinga.. Er alle mannfolk sånn? Er det bare vi som tror de er så ordentlige, så har de ikke helt rent mel i posen likevel? Jeg vet at vi hadde litt tunge tider den perioden han hadde sendt melding til de jentene, men uansett... Det er da ingen utvei i tunge perioder? Mulig han føler at han har rett til å gjøre sånne ting pga jeg var utro i starten av forholdet, men den biten der er vi ferdige med. Han dro også på sexhabition i helgen sammen noen kompiser, jeg hadde aldri hørt om dette. Men er det vanlig at mannfolk som er i fohold drar på slike sex/stripper messer?? Hvis du har vært utro mot han så kan jeg si følgende: Dette er han helt sikkert ikke ferdig med. Man blir som regel ikke det...... ihvertfall ikke på mange år.....
Lissi Skrevet 27. august 2009 #20 Skrevet 27. august 2009 Hvorfor jeg ikke stoler på kjæresten min, det vet jeg ikke... Jeg var så dum og snoket på facebooken hans i sta, og så på innboksen hans.. Så på sendte meldinger, og ser at han har skrevet til noen engelske damer som han ikke har på vennelista si. Han skriver ting som " Nice looking cutiepai, msn someday?" og tekster i den duren... Hva han ønsker å oppnå med dette, det vet jeg ikke. Jeg vet at han var på noen utenlandske datingsider før han traff meg og dro til Russland for å møte en dame og bodde hos hun i 2 uker... Hun var også hos han i 2-3 uker og bodde der, men det ble med det. Vet også at han hadde en profil på sukker, som han deaktiverte når vi ble sammen, men så at han hadde aktivert den for noen uker siden, nå er den deaktivert igjen.. Det med sukker, er tatt opp og ute av bildet. Men jeg kan aldri ta opp med han at jeg har snoket på facebooken hans... Men jeg blir litt dårlig når jeg ser han ønsker kontakt med andre damer.. Hva gjør man i en sånn situasjon? Joda det vet du! For det første: På seg selv kjenner man andre! Det andre: Oppførselen og det du har funnet av mistenksomme ting. Det er sikkert en grunn til. Tredje: sjekkeprofiler, russiske damer, oppførselen osv.. ja.. det sier seg selv. Du har mest sannsynlig en grunn til å ikke stole på han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå