Lykkeliten Skrevet 8. august 2003 #1 Del Skrevet 8. august 2003 Kan man male med akrylmaling på et bilde som i utgangspunktet er malt med oljemaling?? Jeg vil endre et bilde jeg malte for en stund siden, men jeg liker ikke å bruke oljemaling lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristi Skrevet 10. august 2003 #2 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har jo egentlig ikke peiling, men jeg maler litt selv, og har brukt ulik maling på samme bilde med stort hell. Jeg malte også et bilde med olje, men ble ikke fornøyd og flikket med akryl. Nå henger det på veggen hos en vennine av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 11. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2003 Takk for svar! Da prøver jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pannekaka Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 tror jeg har lest et sted at olje på akryl er ok, men IKKE omvendt..! (eller husker jeg feil nå - kanskje det var tvert om, men jeg tror ikke det..) Har uansett ikke prøvd noen av delene, er nybegynner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg maler bare med acryl, og mener å ha lest at det kan males på det meste. Oljemaling er mer "kresen" tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå