Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette forumet,håper det:) Noen som har erfaringer med disse vognene:

-brio go

-brio happy

-bugaboo

-simo kombi

-simo duo

-tfk jggster twist

-emmaljunga city cross

-Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Bugaboo Cameleon, og er så langt kjempefornøyd. Det er mange måter å bruke den på. Med små hjul foran, med små hjul bak (grusvei), med vinterhjul, med bilsete i stedet for bag osv.

Den er grei å slå sammen, har en romslig bag, er stilig å se på, kan varieres mtp. farger, den er lett å kjøre, stabil, men kan justere støtdempingen, man kan låse svivelhjulene. Det er kjempelett å få av bagen, man kan svinge håndtaket fra ene til andre enden av bagen uten problemer, slik at man kan kjøre med barnet vendt mot en, eller fra en. Håndtaket kan justeres til den som kjører.

Man får også en god pris hvis man selger den brukt.

Skrevet

Her i huset elsker vi både bugaboo og brio go. Mest brio go, den er fantastisk lett å slå sammen!

Skrevet

Brio Go er helt fantastisk! Liten og smidig, enkel å slå sammen. Kjøpte min på babyplaneten.no

Gjest Gjest_ barnehagetanta
Skrevet

Uansett merke, kjøp en vogn med luft fylte hjul og god demping:)

Quinny synes jeg er tøff til å være trehjuling:)

Skrevet
Jeg har Bugaboo Cameleon, og er så langt kjempefornøyd. Det er mange måter å bruke den på. Med små hjul foran, med små hjul bak (grusvei), med vinterhjul, med bilsete i stedet for bag osv.

Den er grei å slå sammen, har en romslig bag, er stilig å se på, kan varieres mtp. farger, den er lett å kjøre, stabil, men kan justere støtdempingen, man kan låse svivelhjulene. Det er kjempelett å få av bagen, man kan svinge håndtaket fra ene til andre enden av bagen uten problemer, slik at man kan kjøre med barnet vendt mot en, eller fra en. Håndtaket kan justeres til den som kjører.

Man får også en god pris hvis man selger den brukt.

Signerer denne :D

Skrevet

Tråder med spørsmål om barnevogner er bare så håpløse, fordi alle er sååå fornøyd med nettopp sin vogn :ler:

Vi har Simo Kombi og kunne aldri tenkt oss noe annet, så vi bekrefter bare regelen. Kan ikke skjønne at noen gidder å kjøpe små vogner med små hjul, det er jo bare tull... Men det er oss. vi synes at Simo er en super doning for babyer, og så supplerer vi med en trille etterhvert.

Uansett merke, kjøp en vogn med luft fylte hjul og god demping:)

Quinny synes jeg er tøff til å være trehjuling:)

Lufthjul er noe gedigent tull, og etter et par omganger med både gummihjul og lufthjul skulle jeg gladelig betalt for å slippe de håpløse lufthjula....

Skrevet

Jeg har hatt vogner med og uten lufthjul, og foretrekker helt klart lufthjul. Det gir en helt annen demping enn andre hjul, og så sklir de mindre på glatt underlag.

De vognene du nevner er jo veldig forskjellige vogner, noen trehjulinger, noen firhjulinger, noen solide, tunge doninger og noen lette med små hjul.

Det du bør tenke over er hvor og hvordan du skal bruke vogna;

Hvor i langet? Klima?

Hva skal du bruke vogna mest til? Turer i skog og mark eller på asfalt?

Hvordan bor du? Dra den opp flere etasjer eller skal den bare stå på bakken?

Hvor stor bil har du? Skal den mye inn og ut av bil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...