Jenta24 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg lurer på om det er vanlig og bra å drikke 1/2-1 liter melk hver dag?Jeg drikker det igjennom snitt hver eneste dag. Jeg drikker som regel 4-5 dl melk til frokost, og det samme til lunsj om jeger hjemme, samme til kveldsmaten. Jeg drikker H-melk siden jeg syns den er best og fikk beskjed av lege at om jeg skulle trene så mye som jeg gjør,så og si hver dag så måtte jeg drikke melk med litt høyere fettinnhold i.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Du har fått beskjed av legen om at det er ok, og likevel så velger du å spørre tilfeldige mennesker på internett om det er i orden? Stol på legen din.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Vel, om du er en kalv er det sikkert ikke så ille
Gjest Elfrida Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Hvis du trener masse er det antagelig helt uproblematisk, du får i deg en grei mengde proteiner, fett og karbohydrater på den måten, og det kan sikkert være en fin kilde til energi i tillegg til maten. Melkefett er mettet fett, men det viser seg at melkefettet ikke øker risiko for sykdommer.
Gjest Tigress Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Viss legen din seier det er bra, og du ikkje er allergisk så er vel det heilt supert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå