Gjest MrsL Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Hei Er det noen som kan si meg hva prisen sånn ca er for ei ferdig bryllupskake i tre etasjer fra konditor?
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Det kommer så veldig an på hva du skal ha for noe. Jeg har sett priser fra en tusenlapp og oppover, min koster fire og du får helt klart dyrere kaker også. Du må nesten finne ut hva slags kake du skal ha og ringe en konditor...
Augustbrud02 Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Egentlig vanskelig dette med priser, for det varierer masse fra sted til sted og bra by og bygd. Jeg sjekket priser i våre nærkommuner og prisene varierte med 600 kr på akkurat samme type kake! :o Vi endte opp med denne som vi betalte 920 for: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bry...ryllupskake.jpg
Gjest MrsL Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Jeg har lyst på den vanlige tradisjonelle marsipankaken, med marsipan roser og liljer på, for det er de blomstene jeg har bestemt meg for å bruke i bryllupet.
Lilly16 Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 På www.favoritkonditori.no står det priser. Mulig det varierer mye, men du kan jo evnt ta en telefon til konditoriet du ønsker å bruke.
Miracl3 Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Jeg bor på Gjøvik og jeg betaler 1500 kr for en kake med treetasjer. Den har roser og lilljer og litt annet smådæsj. Jeg syntes den er helt nydlig og bakeriet som baker den er ganske annerkjent i vår lille by. Kaken er beregnet på ca 50 personer .
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Takk, det hørtes rimelig ut for meg, men tror ikke det er så lurt å bestille fra snfre deler av landet. Ting kan jo skje under transport og kanskje de ikke bringer kaker rundt omkrinG. Har noen priser fra Trondheim tar jeg i mot dem også. Har tenkt litt på Erichsen, men det blir kanskje eksklusivt??
Gjest MrsL Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 og det var selvfølgelig nybegunneren ibe som ikke klarte å logge seg inn før hun svarte :blunke:
Nikki Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Vi betalte 1500 kr for denne kaken. Nå skal det sies at vi tok det utenom konditori og vår konditor laget den på fritiden. Hun jobber ikke på et konditori. her er link til kaken: http://www.zeromindset.com/merete/photos/2...llup%20051.html
Miracl3 Skrevet 9. august 2003 #10 Skrevet 9. august 2003 Takk, det hørtes rimelig ut for meg, men tror ikke det er så lurt å bestille fra snfre deler av landet. Ting kan jo skje under transport og kanskje de ikke bringer kaker rundt omkrinG. Har noen priser fra Trondheim tar jeg i mot dem også. Har tenkt litt på Erichsen, men det blir kanskje eksklusivt?? Jeg mente ikke at du skulle bestille kake fra Gjøvik. Det ville jo vært ganske dumt men jeg tenkte at prisene varrierer litt rundt omkring i landet. Ofte er det dyrere på små steder enn på store steder med mer utvalg .
Gjest Tex Skrevet 10. august 2003 #11 Skrevet 10. august 2003 På www.favoritkonditori.no står det priser. Mulig det varierer mye, men du kan jo evnt ta en telefon til konditoriet du ønsker å bruke. Her var det mye fint!!! Takk for tipset!
Lilly16 Skrevet 11. august 2003 #12 Skrevet 11. august 2003 Her var det mye fint!!! Takk for tipset! Bare hyggelig. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå