Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 hei jenta mi fylte tre år 1.august og begynte i barnehage nå i august også. får jeg siste kontantstøtte utbetaling 28. august da, eller var den utbetalingen jeg fikk 28.juli den aller siste? takknemlig for alle svar.
Amalie_85 Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Da får du i august og. Var hvertfall det jeg fikk beskjed om fra nav. Min N begynte 3 august
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 takk for svar:) men fylte ungen din tre år nå i august også? For det kan hende at kontantsøtten stoppes måneden før barnet fyller tre år.. dattera mi fylte jo tre nå i august..så..håper det kommer en utbetaling til ihvertfall! hehe
Alison Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Støtten kan maksimalt utbetales til og med måneden før barnet fyller tre år. Du får derfor ikke noen utbetaling denne måneden.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 takk for svar:) Ja, ringte Nav istad for å høre for sikkerhetsskyld. Støtten gis bare i 23 måneder. Dermed var det den siste som jeg fikk i juli. Takk for svar dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå