Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endelig kommer den. Bestilte en gratis prøve i går, betaler bare frakten ($7)

Dette blir spennende :jepp:

Ops, glemte å skrive hvor jeg bestilte fra, prettyskin4less.com

Endret av FruFryd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende..Har bes jeg au men ikke prøve,tok samme farge som jeg bruker så håper jeg blir fornøyd.La oss høre når du får den..Måtte jo forhånsbes den så håper den kommer når de sier..

Skrevet

Nå er den sendt, hadde faktisk fått mail fra de i går kveld, om at den var sendt :)

Har ikke handlet noe fra der før, så vet ikke noe om hvor lang tid det tar. Men tar vel ikke all verdens med tid :)

Mente jeg så noe om at en liten kabukibørste var med på den prøven (ser slik ut på bildet også)

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Hvordan får du til å betale bare porto?

Skrevet

Yes! Takk for tipset :) Har nettopp bestilt en sjøl, glæde mæ til æ for den i posten! :) (Håper kosten e med...) ?

Skrevet
Hvordan får du til å betale bare porto?

Sjønner ikke hva du mener?? Uten moms??Bes under 200 før frakt om det er det du mener..

Skrevet

Hun lurte på hvordan TS klarte å bestille gratis prøve (at man kun betaler frakt). På prettyskin4less.com står Trial size oppført med pris på $7.99

Skrevet
Hun lurte på hvordan TS klarte å bestille gratis prøve (at man kun betaler frakt). På prettyskin4less.com står Trial size oppført med pris på $7.99

Ja,godt noen følger med,he he.

Skrevet

Når en går inn på siden til Feelunique er det en stor "boks" på den er det bilde av prøvepakken.

Ser nå at bildene på den "boksen" forandrer seg, så en må bare vente litt.

I den boksen står det hva en skal gjøre, bruker code TRYMATTE. Da betaler en bare frakt.

Skrevet

Da har jeg fått min prøvepakke (med en minimini børste :) )

Jeg ble skuffet over den den. Trodde den skulle være like bra som den "gamle", men det er den absolutt ikke.

Det var nok bismuth som gjorde at en fikk så flott finish med den "gamle". Synd, jeg hadde virkelig sett frem til denne.

Det klør og stikker ikke i huden av denne :)

Var en grei størrelse på prøveboksen, en del større en EM og Tikei sine prøver, men den var ikke helt full.

Jeg kommer ikke til å kjøpe denne, heldigvis hadde de gratis prøver.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ah.. fikk min idag, men fargen stemte ikke overens, var alt for brun.. kan henn at æ har blingsa med fargevalget.

Jaja, får prøve på nytt :)

Men må si at æ faktisk va fornøyd med både børsten og foundation, selv om æ ble mye brunere i trynet :P

Gjest Sandbekken
Skrevet

Bestillte en prøve i dag :) Håper denne er bra! for av everyday minnerals fikk jeg småkviser (som ikke er kviser egentlig) Jeg tålte id da jeg brukte det, men edm tålte jeg ikke! morsomt det der.. id har jo samme ingrediensene som edm, bare med noen ekstra..

Skrevet

Denne må jeg prøve; jeg får kviser av EDM og synes Tikei dekker utrolig dårlig, og har ikke tord å prøve B.E. før pga bismuthen. At denne er matt er bare et stort pluss for meg!

Skrevet

Bestilte prøve igår, så håper på pakke om ikke så alt for lenge :D Er jo igrunn veldig fornøyd med Tikei, men "må" jo prøve denne også. Slipper ihvertfall å sure over at det er bortkasta penger om den skulle være dårlig.

Skrevet

Heia,har fått min og brukt den noen dager og er kjempefornøyd ;-))

Skrevet
Når en går inn på siden til Feelunique er det en stor "boks" på den er det bilde av prøvepakken.

Ser nå at bildene på den "boksen" forandrer seg, så en må bare vente litt.

I den boksen står det hva en skal gjøre, bruker code TRYMATTE. Da betaler en bare frakt.

Skjønner ikke hvor på Feelunique du finner dette. Kan du legge inn en link?

Skrevet

hun mente prettyskin4less.com - hun skrev feil

Skrevet
hun mente prettyskin4less.com - hun skrev feil

Ja - fant det ut :)

Skrevet
Heia,har fått min og brukt den noen dager og er kjempefornøyd ;-))

Brukte du den med bismuth tidligere?

Om du gjorde det, merker du noe forskjell på de?

Jeg likte veldigt godt den med bismuth, men måtte slutte med den fordi jeg reagerte så mye på den.

Hadde store forhåpninger til den nye, men det ble ikke det samme syns jeg.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

..

Endret av Sandbekken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...