Gjest Gjest_ann_* Skrevet 26. august 2009 #1 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har blitt kjent med en gutt, og ryktene går om at han er en player. Er kjekk og har masse sjarm, samt veldig god selvtillitt. Så forundrer meg ikke om han er player. Og nå har vi rota på noen fester da. Jeg er ikke ute etter noe forhold, men kunne godt tenkte meg å på en måte vær med på spillet. Ikke for at det skal være noe spill, men kunne tenkt meg en å bare sove sammen med, uten noe seriøst. Var slik med en tidliger i vår, og trivdes med det slik. Nå aner jeg ikke hva dette er for han. Han flørter mye, og første gang vi kyssa ville han ha meg med hjem. Jeg sa klart nei, og dagen etterpå sa han sorry for at han spurte, for han vet det er galt med en gang osv. Men hvis han da er skikkelig player, og spør om jeg vil finne på noe, så ønsker ikke jeg å si ja, og late som om jeg tror det er noe mer. jeg tenker si til han noe som om at jeg er usikker, fordi føler ikke det er å se film med meg han er ute etter. at jeg tenker han er player. men at det ikke gjør noe. vet ikke helt hva jeg er ute etter her. bare høre noen syn fra dere kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #2 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg ville heller gått etter en som ikke var player. Det virker som du må være med på et spill for å fortsette å treffe denne fyren. Kanskje du på en måte har lyst å være like god player som han? Jeg ville ikke giddet å rote meg borti det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paperwalls Skrevet 27. august 2009 #3 Del Skrevet 27. august 2009 Hvorfor bryr du deg om hva andre sier om en du liker? Ta deg sammen og forstå at du lever ditt liv som du vil, ikke som hvordan andre vil! Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 27. august 2009 #4 Del Skrevet 27. august 2009 Om han er en player eller ei, spiller vel ingen rolle? Du sier jo selv at du uansett kunne tenke deg å være med på spillet, og at du ikke er ute etter noe forhold Så kjør på du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #5 Del Skrevet 27. august 2009 Hvorfor bryr du deg om hva andre sier om en du liker? Ta deg sammen og forstå at du lever ditt liv som du vil, ikke som hvordan andre vil! Kos deg. Andre bryr seg jo veldig veldig dersom en er sammen med en gift mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå