Gå til innhold

Treningssenter i Bodø.

Anbefalte innlegg

Skrevet

:goodbye:

Jeg flytter til Bodø til helgen, og vil gjerne starte opp trening igjen så fort som mulig der oppe. Så da lurer jeg på om det er noen her som kan anbefale meg et treningssenter?

Noen som har erfaring med Friskhuset eller Spenst? Er de trivelige, i så fall, og hvordan er fasilitetene?

Evt. andre som er bedre (og gjerne billigere .. ?).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:goodbye:

Jeg flytter til Bodø til helgen, og vil gjerne starte opp trening igjen så fort som mulig der oppe. Så da lurer jeg på om det er noen her som kan anbefale meg et treningssenter?

Noen som har erfaring med Friskhuset eller Spenst? Er de trivelige, i så fall, og hvordan er fasilitetene?

Evt. andre som er bedre (og gjerne billigere .. ?).

Hei.

Her i Bodø er det ikke så mange trenings-sentre. Friskhuset har 3 avdelinger, en på Mørkved(nært Høgskolen) , en ved flymuseet og en ved City Nord/nesten sentrum. Spenst har vel tre avdelinger tror jeg. En på Tverlandet, et på Jensvold og et ved Aspymra stadion. Utover de er det eget treningssenter som tilhører høgskolen, men der tror jeg ikke de har saltimer som feks spinning, aerobic el. Så har du også det jeg liker å kalle "bol og sol", altså ikke noe for hvermansen slik jeg ser det.

Selv synes jeg friskhuset er best. De er de som har flest og mest varierte timer synes jeg, og jeg har også valgt dette pga beliggenheten. Gratis svømmetid i mørkvedbadet et par timer på onsdager for medlemmer av friskhuset er det også.

Spørs jo også litt hvor du skal bo da? Ev er du student så har de studentpris på Friskhuset.

Skrevet
Så har du også det jeg liker å kalle "bol og sol", altså ikke noe for hvermansen slik jeg ser det.

Det er helt fint å trene på Tren & Sol dersom du ikke er avhengig av saltimer. Ryktet om at "det ikke er for Hvermansen" er ufortjent og ubegrunnet. Hvorfor skulle det ikke være det, liksom? Fordi et par av de som trener der er større enn gjennomsnittet?

Det er riktignok en fordel med at mange skygger unna, siden det ikke er så stort. Det vil si at det er lite kø og venting. Men det er nok mest ideelt for dem som foretrekker styrketrening på egenhånd.

Skrevet

Friskhuset er jo veldig bra da, variert tilbud, tre sentre man kan bruke... :)

Tren og sol er jo utrolig billig. Kjenner flere som har trent der og er stoorfornøyde med plassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...