Gå til innhold

Hjelp! aner ikke hva jeg skal gjøre..!

Gjest Gjest_Lotte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lotte_*

Jeg har en fyr som jeg har styra med en god stund nå.. Det er sånn at han har bursdag den 28 august. Men jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre på bursdagen hans, siden at jeg ikke er helt sikker på om vi er ilag eller ikke.. Har selv vært en god stund singel nå (og har trivdes veldig godt med det) frem til jeg møtte han. De siste 3 ukene har det føltes ut som at ting er blitt litt mer særiøst, jeg har overnatta hos han noen ganger i ukedagene og han sier at han har kjøpt tannbørste til meg å sånn. Vet liksom ikke helt om det blir feil av meg å ikke kjøpe bursdagsgave til han? Hvis jeg skal kjøpe en er jeg litt redd for at han kanskje skal tro at jeg tar det som en selvfølge at vi er ilag. Isåfall hva burde jeg gjøre? har ikke så god erfaring fra forhold å sånn..Men det har vist han! Heh..

Så har vi liksom ikke snakket ut om det heller. Men vi oppfører jo oss som et par når vi er ilag værtfall!

Så hva burde jeg gjøre?

Setter pris på noen råd eller tips! :) Stor hilsen fra ei litt usikker jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en fyr som jeg har styra med en god stund nå.. Det er sånn at han har bursdag den 28 august. Men jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre på bursdagen hans, siden at jeg ikke er helt sikker på om vi er ilag eller ikke.. Har selv vært en god stund singel nå (og har trivdes veldig godt med det) frem til jeg møtte han. De siste 3 ukene har det føltes ut som at ting er blitt litt mer særiøst, jeg har overnatta hos han noen ganger i ukedagene og han sier at han har kjøpt tannbørste til meg å sånn. Vet liksom ikke helt om det blir feil av meg å ikke kjøpe bursdagsgave til han? Hvis jeg skal kjøpe en er jeg litt redd for at han kanskje skal tro at jeg tar det som en selvfølge at vi er ilag. Isåfall hva burde jeg gjøre? har ikke så god erfaring fra forhold å sånn..Men det har vist han! Heh..

Så har vi liksom ikke snakket ut om det heller. Men vi oppfører jo oss som et par når vi er ilag værtfall!

Så hva burde jeg gjøre?

Setter pris på noen råd eller tips! :) Stor hilsen fra ei litt usikker jente!

Kjøp en gave til ham. Han vil nok sette pris på det uansett og kanskje det vil hjelpe han like mye til å sette ord på/definere forholdet deres ;)

Du kan jo kjøpe noe som er "intern" humor for dere i gata med tannbørste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lotte_*

Joodajoda ;) men håper bare at jeg finner ut hva jeg skal gi han isåfall! det skal ikke være enkelt altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...