Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest :)
Skrevet

Ettersom det faktisk ikke er direkte billig å dra til frisøren (jeg betalte 610 for en stuss for en uke siden.. :) ) Hehee, men ihvertfall;

jeg tenkte å stripe hele håret med foliestriper i oktober/november. Pleier å gjøre dette hjemme, og det blir faktisk veldig bra, men nå vil jeg liksom ha en farge som bare frisøren kan fikse ;)

Er det noen som har vært der, og har dere noen erfaringer? De har jo 40% rabatt til studenter på alle behandlinger. Regner med dette er klipp, strip, farge ?

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest southwisper
Skrevet

Vel, jeg var innom der i går for å høre om pris.

Jeg lurte på hva det ville koste å stripe mitt lange hår (litt lengre enn skuldrene), med studentrabatt (40%). Som svar fikk jeg 650 - 700 kr.

Jeg ble helt sjokkert. Vil det si at de faktisk nesten tar 1200 kr uten rabatt, for kun striping? Ikke rart de har råd til å gi 40% studentrabatt da..

Da går jeg heller et annet, billigere, sted!

Skrevet

Det er uansett BILLIG med 650 kr for striping. Jeg betaler 900 for klipp og striper der, og er fornøyd hver gang. På andre steder betaler man gjerne 1200 for kun foliestriper.

Vel, jeg var innom der i går for å høre om pris.

Jeg lurte på hva det ville koste å stripe mitt lange hår (litt lengre enn skuldrene), med studentrabatt (40%). Som svar fikk jeg 650 - 700 kr.

Jeg ble helt sjokkert. Vil det si at de faktisk nesten tar 1200 kr uten rabatt, for kun striping? Ikke rart de har råd til å gi 40% studentrabatt da..

Da går jeg heller et annet, billigere, sted!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...