Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg trener skjer det noe. Ansiktet blir rødt, knall rødt, og sånn blir det værende i en times tid etter trening og dusj.

Noe å gjøre med eller noe jeg må leve med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke alle det sånn?

Jeg kjenner meg hvertfall igjen i denne beskrivelse. Eller som mormor sa da hun så meg etter jeg hadde trent her en gang: Du har litt av farge, nå!

:ler::ler:

Skrevet

Jeg også!!! Har sikkert noe m hudtypen å gjøre...el så er d d at d er vi som skikkelig tar i, mens de andre bare smålunter rundt.... :ler:

Skrevet

Sånn blir jeg også - rød, på grensen til lilla...! :ler:

Skrevet

Jeg hadde det også før! :o

Men i det siste har det avtatt, da jeg har fått noen tabletter av legen min, mot rødming, som heter Inderal 10 mg. Jeg tar to stk. om dagen, og det har virkelig hjulpet - også på rødsprengte treningstryner! :D

(men de som er helt hvite i ansiket, og sminken og håret fortsatt ligger like ryddig, og aldri ser heller særlig svette ut, det kan jo også ha en sammenheng med det....)

Skrevet
Sånn blir jeg også - rød' date=' på grensen til lille...! :ler:[/quote']

Her også!

Viser i alle fall at man har tatt i!

Skrevet

Jeg blir ganske rød, og så svetter jeg så det drypper fra ansiktet.. ingen andre som er klissvåte i ansiktet. Tørker på skjorta da..

Skrevet

jeg blir veldig-veldig rød i hele ansiktet (ikke bare kinnene) og svetter nesten ingen ting på trening. akkurat som all dampen blir inni der og sørger for en mørk lilla-rød farge i stedet. hvis de tablettene fungerer mot sånt må jeg nesten prøve det. kan dukke opp ellers også, den fargen, og det ser ikke særlig fint ut...

Skrevet

Jepp, tablettene funker - iallefall for meg! De er i utgangspunktet mot rødming (bl.a.) men det har også den effekten at treningen blir mindre rødansikt enn før - noe som jo bare er et pluss!! Lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...