Gå til innhold

Vil at han skal fri snart

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_giftesyk_*
Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år. Har det kjempebra. Snakker stadig om fremtiden med hus, bryllup og barn. Jeg går siste året på utdanningen min nå. Han sa en gang at kanskje vi kunne gifte oss på slutten av utdanningen min, eller rett etter (gjett om jeg har bitt meg merket i det). Han har sagt at han vil være den som frir. Kan jeg vente meg et frieri snart? Er så utålmodig. Men samtidig vil jeg jo at det skal være overraskende også. Jeg drømmer om den dagen vi skal gifte oss, da kommer jeg til å være så lykkelig! Jeg ser på forlovelsesringer. Jeg er så klar. Men han er treig! :rope:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har vært sammen i 5 år. Har det kjempebra. Snakker stadig om fremtiden med hus, bryllup og barn. Jeg går siste året på utdanningen min nå. Han sa en gang at kanskje vi kunne gifte oss på slutten av utdanningen min, eller rett etter (gjett om jeg har bitt meg merket i det). Han har sagt at han vil være den som frir. Kan jeg vente meg et frieri snart? Er så utålmodig. Men samtidig vil jeg jo at det skal være overraskende også. Jeg drømmer om den dagen vi skal gifte oss, da kommer jeg til å være så lykkelig! Jeg ser på forlovelsesringer. Jeg er så klar. Men han er treig! :rope:

Du får nok bite det i deg og være tålmodig. Han vil nok fri når han syns tida er inne, i og med at dere har snakket om fremtiden så er det nok ikkje sååå lenge til. Du bør nok ikkje legge noe særlig press på han for da vil han mest sannsynlig bare føle at det er meir tvunget og det kan ende i krangel eller problemer seinere. Om det haster så mye får du enten fri sjøl, enda han vil være den som gjør det, eller sette deg ned med han og prøve bli enige om å forlove dere. Men da blir det verken ein overraskelse eller like 'romantisk' som noen damer vil det skal være.

Skrevet

Sparer du deg selv til bryllupsnatta og begynner å bli nøden ;)?...

Slå fra deg tanken om det må komme snart, dere lever allerede sammen og samlivet blir ikke anderledes ved at man er gift, selv om det stiftes noen plikter i lovens forstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...