Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Del Skrevet 26. august 2009 har gått ned endel kilo...skal på fest og aner ikke hvilke type kjole eg skal bruke.. Bruker nå 38/40 i bukser og skjørt og 42/44 oventil... store bryster, rund over magen og hoftene...middels høy (167 0g 70 kilo ) og relativt slanke ben.... KLer ikke trange kjoler..og syns A-linje og oversized kan bli veldig bomsete....Liker ikke så godt å ha belte i midjen...har alltid vært stor..og ikke helt vant med min nye figur ennå... Noen gode tips til kjoler/stil og butikker i Oslo..som ikke ruinerer meg?? Budsjett...1000-1500 kr for antrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pike33 Skrevet 26. august 2009 #2 Del Skrevet 26. august 2009 http://media.photobucket.com/image/kjoler%...el/Kjoler-1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. august 2009 #3 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jeg synes Wearhouse har veldig mye fine kjoler. Jeg har en helt annen kroppsfasong enn deg, men jeg foretrekker kjoler som er fasongsydd uten å være veldig tighte. Finn noen som er lager i tykt og fast stoff, så er det større sjanse for at de sitter fint på. http://www.warehouse.co.uk/fcp/product/fas...tie-dress/12855 Endret 26. august 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #4 Del Skrevet 28. august 2009 takk takk...masse fint å se...Warehouse har butikker i Oslo sant???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. august 2009 #5 Del Skrevet 28. august 2009 takk takk...masse fint å se...Warehouse har butikker i Oslo sant???? Ja, minst tre stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #6 Del Skrevet 29. august 2009 Da skal eg jammen innom der når eg skal til Oslo....og en haug med andre butikker.... Bor på en liten plass som bare har de vanlige kjedelige kjedebutikkene..Lindex, Kappahl, Cubus, VM, Byoung...Så gleder meg til en tur til storbyen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #7 Del Skrevet 30. august 2009 Omslagskjoler og kjoler med empireliv er fint til deg. Det vil passe fint til kroppen din, og med en god BH kan du godt vise litt kløft. Kjolene bør stoppe ved/rett over kneet. Tips til tilbehør: Pene strømper (ta med ekstra strømper i tilfelle uhell). Sko med litt hæl gir rumpa et løft og gir deg en fin holdning. Hælen kan godt være tykk, så den gir deg støtte (snellehæl e.l.). Husk å sette føttene nesten i kryss, med tærne litt utover, ikke stå bredbent som en bryggesjauer. Hvis du ikke ønsker å vise armene, kjøp deg et par pene, åpne jakker som du kan bruke sammen med kjolene dine, f.eks. en med korte og en med lange ermer. Prøv å finne noe med farger, f.eks. lilla, blått, turkis. Veldig mange går for det safe svarte eller grå, men det kan bli litt kjedelig. Rett deg opp, og vær stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #8 Del Skrevet 31. august 2009 takk takk...har etpar hverdagskjoler i omslag som eg liker;) haha...bryggesjauer ja...nei er ganske feminin og bruker utringninger...skal inn på Change og fornye undertøyskuffen...har krympet endel i puppene og trenger nye bher Skal se etter empireliv..liker veldig godt petrolblå(grønn) og den fargen er jo å finne nå...også lilla...ut å lete!! Tips til butikker i oslo?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå