Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Er det noen som kan anbefale BRA shampoo, etc som gir fyldig hår? Jeg har prøvd Kerastase, KMS, Redken, Aveda, Pantene, etc, men er ikke helt fornøyd. Noen tips? :-D
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Den lysegrønne i Lancome sin nye hårserie gir virkelig mer volum!! Jeg har prøvd mange ulike dyre volum shampooer, dette er den absolutt beste!
Cecilie Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Jeg vil anbefalle deg Tigi Bedhead Superstar. En ganske tynnflytende veske du har i enten tørt eller (helst) fuktig hår. Dette gir et tykt, fyldig hår med masse volum.
Tusseline Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Jeg vil anbefalle deg Tigi Bedhead Superstar. En ganske tynnflytende veske du har i enten tørt eller (helst) fuktig hår. Er dette en shampoo, med tanke på at du fastslår at den kan brukes i tørt hår?
Cecilie Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Er dette en shampoo, med tanke på at du fastslår at den kan brukes i tørt hår? Niks, ingen shampoo.
jolie Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Jeg fikk anbefalt Catwalk Thickening Shampo og balsam. Veldig fornøyd :D Fås kjøpt i frisørsalonger (kanskje ikke alle), jeg kjøpte min på St.hanshaugen (Salong Hermes?). I Waldemar Thranes gate i alle fall. Litt dyr, eller jeg syns det, som har levd på butikksjampoer. Betalte vel 370,- for de to. Vel verdt det. Drøy også.
Musemor Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 Jeg er ikke så fornøyd med Tigi Catwalk sin Thickening Shampoo + Conditioner. Føler at håret ikke blir noe særlig fyldigere, så neste gang blir det noe annet for min del!
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2003 #10 Skrevet 9. august 2003 Jeg vil anbefalle deg Tigi Bedhead Superstar. En ganske tynnflytende veske du har i enten tørt eller (helst) fuktig hår. Dette gir et tykt, fyldig hår med masse volum. Bedhead? Den er ikke sånn at håret bare står rett ut til alle kanter da? Det gjør mitt hår av seg selv hver morgen..... :-?
Sessa Skrevet 12. august 2003 #11 Skrevet 12. august 2003 Bedhead? Den er ikke sånn at håret bare står rett ut til alle kanter da? Det gjør mitt hår av seg selv hver morgen..... :-? Den du tenker på er sikkert den stiften. Den er til kort hår og gjør at man kan forme håret i diverse retninger. Det finnes flere Bedhead produkter
Kaktus Skrevet 12. august 2003 #12 Skrevet 12. august 2003 Prøv volumshampoen fra Sebastian - den gir til og med det tynne håret mitt volum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå