Snop Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg har lovet meg selv å slutte med billigsjampoer, men de hos frisøren er så dyre Var i USA og kjøpte Redken sjampo og balsam til rett over 200-lappen til sammen, her koster de samme nesten 600kr! Finnes det tilsvarende priser på nett? Har sett at Bedhead har noe billig på nettet men er ikke særlig begeistret over den serien. Jeg vil helst ha Redken eller Kerastase...
Snop Skrevet 26. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2009 Hmm... Ser de har på ebay, vet ikke hvorfor jeg ikke kom på å titte der. Det går greit å handle sjampo på ebay, eller?
Virvel Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Feel Unique sender portofritt, og skriver gjerne ned verdien på pakken selv om du ikke har bedt om det. Om du handler for over 200 kr og må betale toll er det bare å sende dem kvitteringen, så får du tilbake de pengene. All Soft shampoen koster f.eks. 8,85 pund der, noe som tilsvarer 87 kr (300 ml). Nei, det er ikke tull.
Snop Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 (endret) Feel Unique sender portofritt, og skriver gjerne ned verdien på pakken selv om du ikke har bedt om det. Om du handler for over 200 kr og må betale toll er det bare å sende dem kvitteringen, så får du tilbake de pengene. All Soft shampoen koster f.eks. 8,85 pund der, noe som tilsvarer 87 kr (300 ml). Nei, det er ikke tull. Åh, genialt! Tusen takk for tipset! Edit:leif Endret 26. august 2009 av Tutta Løvensvans
Miko Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Disse er også ganske rimelige og har greit utvalg (men feelunique er også kjempebra): http://www.hqhair.com http://www.cheapsmells.com
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Er mest fornøyd med Feelunique jeg. Siden er oversiktlig og fin, får varene (litt leveringstid, men de er pent innpakket og aldri vært noe krøll) og alt går som smurt. Herlig.
Virvel Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Jeg har aldri opplevd at varer fra Feel Unique bruker mer enn 5-7 virkedager, noe jeg synes er meget bra med tanke på at pakker som bare sendes fra et annet sted i Norge ofte bruker minst like lang tid på å komme fram... Gud vet hvor mange ganger jeg har gått inn på sporingstjenesten til Posten og sett at pakken min har blitt liggende på omlastingsterminal i to-tre dager.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Bestilte vel for to uker siden, til to forskjellige adresser.. og ingen av dem har kommet frem. Har bestilt flere ganger før, rundt to uker hver gang. Så JEG er ikke imponert, men kan jo hende at det avhenger litt av hvor i landet du bor. At de i leverer er det viktigste.
Virvel Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Kjedelig... Jeg har handlet veldig mye der og aldri opplevd at det tar mer enn en uke. (Men når man bestiller noe vil man jo helst ha det i går hehe.) Jeg kjøper bare en og en ting av gangen.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #10 Skrevet 28. august 2009 En og en her også, er klar over at det tar lengre tid med postgangen (og DET vil vi IKKE *ler*).. men så er i alle fall TS forberedt på at det enten kan ta veldig kort tid eller sånn noenlunde lang tid.
Gjest Solsikke Skrevet 28. august 2009 #11 Skrevet 28. august 2009 Jeg bruker www.lookfantastic.com og er kjempefornøyd, med både pris, utvalg og leveringstid.
Zzyzx Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 Jeg bruker også LF og er fornøyd med alt, spesielt servicen når noe går galt.
Gjest strykebrett Skrevet 29. august 2009 #13 Skrevet 29. august 2009 Sist jeg trengte shampo bestillte jeg fra beautybay.com , de var billigere enn både feelunique, lookfantastic og strawberrynet.com på den jeg skulle ha. Det kan lønne seg å sjekke prisene litt rundt om kring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå