Gjest Nope Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hvorfor i hel**te må han være på tv??? er han en så pass "stor" kjendis at han må være med på "kjendis"-middag,kjendis wipout (vet ikke hvordan det skrives hehe) og "kjendis" 71 grader nord. Ikke er han pen heller...er jo en slik en henger over do,så en virkelig får spy...
Jens Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Hvem er Stig Kjos ? en kjekkas jeg gleder meg til å se mere til
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 "gammel" ungkar...finnes ikke kjekk i mine øyne..men heldigvis er vi forskjellige;)
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Kjekkas??!? Han er blærete og ekkel! Huff:S Ville ikke tatt i han med en pinsett engang! Han er til å spy av, håper han aldri mer blir satt foran et kamera:S
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Han har et rart ansikt. Part i negativ forstand.
*Heart* Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Jeg har heller ikke noe spesielt sans for Stig Kjos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå