Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg synes kvinner med nylonkledte bein og føtter ser veldig flotte ut. Ofte ser man jo også kvinner som har på seg bukser hvor føttene er dekket av nylonstrømper. Tidligere trodde jeg alltid at dette var strømpebukse men har oppdaget i min naivitet at mange faktisk har på seg knestrømper eller slike som bare går til ankelen. Fysj! Dette har jeg lurt litt på tidligere men nå vil jeg vite en gang for alle - hva er det vi ser: Ankelsokker, knestrømper, stay ups eller strømpebukse. De to siste er lov, de to første ville jeg si er dårlig smak og ok for bestemødre. Yngre kvinner er jo vanligvis veldig bevisste på hva de har på seg. Derfor spør jeg: Hvor gammel er du? Når du har på deg bukse og har nylon på føttene, hva er det vi da ser? Avhenger dette av årstid? Takk for svar:)
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg liker ofte å ha hold-in strømpebukse under bukser for da sitter de bedre. Enig i at knestrømper i nylon ikke er særlig pent men kan ty til det om sommeren. 27 år. Fornyøyd nå?
Minttu Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 (endret) Derfor spør jeg: Hvor gammel er du? Når du har på deg bukse og har nylon på føttene, hva er det vi da ser? Avhenger dette av årstid? Takk for svar:) 19 år Bruker vanlig strømpebukse. Bruker også hold in, sånn tynn penstrømpebukse, men det er kun til kjoler og finere anledninger Avhenger litt av årstid, sånn tynn strømpebukse kan jeg jo bruke når som helst til fine anledninger. Men vanlig strømpebukse eller stilongs hører vinteren til Endret 27. august 2009 av Ida-Kristine
Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Under skjørt og kjoler er det som regel stay-ups. Er mannen min riktig heldig er det strømper og holder Under bukser kan det være hva som helst annet enn tidligere nevnte plagg, spiller liten rolle. Av og til kler man faktisk på seg fordi at det er fornuftig, ikke for å tilfredsstille andre!
HappySoul Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Stay ups ellers strømper med hofteholdere, under kjole. Av og til stillongs på vinteren. 19 år.
wolfmother Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Jeg ble litt nysgjerrig her: Hva er det som er så ille med strømper under bukser? I mitt hode er det vedlig normalt. Jeg bruker aldri strømpebukser under buksene, kun til skjørt og kjoler. Når det er kaldt bruker jeg knestrømper (som jeg forresten synes er veldig fint), og når det er varmt bruker jeg ankelsokker.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Når du har på deg bukse og har nylon på føttene, hva er det vi da ser? Da ser du en jente med bukser, og nylon på føttene. Og noe mer får du ikke se om ikke jenta tilfeldigvis stripper for deg, så hvorfor spiller det noen rolle for deg hva jenter har på føttene? Og du vil ha svar "en gang for alle"? Tror du at en liten spørreundersøkelse her inne vil gi deg et fasitsvar på hva jenter har under buksene? Av alle merkelige ting å spørre om her inne
Gjest ts Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Jeg ble litt nysgjerrig her: Hva er det som er så ille med strømper under bukser? I mitt hode er det vedlig normalt. Jeg bruker aldri strømpebukser under buksene, kun til skjørt og kjoler. Når det er kaldt bruker jeg knestrømper (som jeg forresten synes er veldig fint), og når det er varmt bruker jeg ankelsokker. Knestrømper er ikke så ille bare veldig, veldig lite fint... Du glemte å nevne hvor gammel du er.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Knestrømper er ikke så ille bare veldig, veldig lite fint... Men spiller det noen rolle så lenge du bare ser føttene, og ikke engang vet om du ser knestrømper, strømpebukser eller for den saks skyld en nylondrakt som går helt opp til jentas hals?
Gjest emmeline Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Om du ser mine føtter nylonkledte er det i de fleste tilfeller stay-ups. Ingenting får meg til å føle meg mer sexy!
Gjest ts Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Om du ser mine føtter nylonkledte er det i de fleste tilfeller stay-ups. Ingenting får meg til å føle meg mer sexy! Se der, ja! Det likte jeg å høre:) Du mener selv også under bukser, ikke sant? Ikke noen dovne knevarianter da?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Jenter kan vel gå med akkurat hva de vil under buksene, det er jo ikke engang synlig? Bjørn Borg-moten på gutta med synlig kant (eller som noen praktiserer det halve trusa ute) er langt mer smakløs.
Gjest ts Skrevet 28. august 2009 #13 Skrevet 28. august 2009 Jenter kan vel gå med akkurat hva de vil under buksene, det er jo ikke engang synlig? Bjørn Borg-moten på gutta med synlig kant (eller som noen praktiserer det halve trusa ute) er langt mer smakløs. Hehe! Sant nok. Jeg synes likevel det er ironisk at kvinner er veldig opptatt av undertøyet sånn generelt men likevel synes det er det samme hva man har under buksene. Men, det er kanskje fordi man forventer at trusa er delvis synlig? Opplys meg:)
sofie777 Skrevet 28. august 2009 #14 Skrevet 28. august 2009 For meg har nylonsokker (eller knestrømper som jeg sjelden bruker) bare praktisk betydning. Går jeg med svart bukse og pensko, kommer jeg ikke i skoene med de vanlige sokkene jeg bruker, og da bruker jeg nylonsokker, men passer selvfølgelig på at det ikke blir noen glipe mellom sokkene og buksen. PS. Jeg er rett over 30, men har gått slik ca et par ganger i året siden jeg var i slutten av 20-årene.
Gjest Ludvig Skrevet 28. august 2009 #15 Skrevet 28. august 2009 Stay ups ellers strømper med hofteholdere, under kjole. Av og til stillongs på vinteren. 19 år. Gledelig at du som er så ung bruker dette. Jeg trodde dette stort sett var forbeholdt 30-åringer og eldre? Flott!
Minttu Skrevet 28. august 2009 #16 Skrevet 28. august 2009 Om du ser mine føtter nylonkledte er det i de fleste tilfeller stay-ups. Ingenting får meg til å føle meg mer sexy! Enig i at man føler seg sexy med stay-ups, men det bruker jeg bare om jeg vil være ekstra fin for kjæresten
Gjest emmeline Skrevet 28. august 2009 #17 Skrevet 28. august 2009 Se der, ja! Det likte jeg å høre:) Du mener selv også under bukser, ikke sant? Ikke noen dovne knevarianter da? Under bukser bruker jeg aldri nylon.
Gjest Elastica Skrevet 29. august 2009 #18 Skrevet 29. august 2009 Da ser du en jente med bukser, og nylon på føttene. Og noe mer får du ikke se om ikke jenta tilfeldigvis stripper for deg, så hvorfor spiller det noen rolle for deg hva jenter har på føttene? Og du vil ha svar "en gang for alle"? Tror du at en liten spørreundersøkelse her inne vil gi deg et fasitsvar på hva jenter har under buksene? Av alle merkelige ting å spørre om her inne Du glemte å skrive hvor gammel du er. For øvrig: Flott tråd, stå på ts!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #19 Skrevet 30. august 2009 Hehe! Sant nok. Jeg synes likevel det er ironisk at kvinner er veldig opptatt av undertøyet sånn generelt men likevel synes det er det samme hva man har under buksene. Men, det er kanskje fordi man forventer at trusa er delvis synlig? Opplys meg:) På en voksen mann forventer jeg at undertøyet ikke er synlig. Trusekant eller halve trusa synlig over buksa hører fjortisverdenen til.
Gjest . Skrevet 31. august 2009 #20 Skrevet 31. august 2009 Bruker både strømpebukser, stay-ups og hofteholder+strømper. Dette mye fordi jeg har en kjæreste som tenner spesielt på nylon og slikt, og da vil jeg jo glede han. Jeg er 17.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå