Gjest Snart tretti Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Fikk hint fra venninner om jeg ikke snart burde invitere til 30 årslag. Blir det om noen uker, men nettopp hatt en stor markering og ikke verdens beste økonomi akkurat nå. Alikevel kunne jeg tenkt meg å gjøre noe, har ikke stor leil. Noen tips? tenker på rundt 20 -30 pers og bør vel ordne noe mat. Tips? Pliiiis:) Må jo sende invitasjoner om ikke så lenge.. Vet det er mange kloke, kreative sjeler her:D:D
Gjest Caylee Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Det du burde gjøre er å ha 30års dag i skogen. På ett "åpent" sted der det er plass til stoler, bord osv. Enkel og grei løsning Jeg har hørt om folk som har hatt brylupp i skogen, og de syntes det var romantisk og enkelt. Håper dette svaret var til hjelp
Gjest Snart tretti Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Tenkte på det, men er det noen sted man kan gjøre det her i Trondheim ( ikke så kjent) Tenker da på muligheter for å gå inn om været er uvenner med oss den dagen.
Gjest Caylee Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Tenkte på det, men er det noen sted man kan gjøre det her i Trondheim ( ikke så kjent) Tenker da på muligheter for å gå inn om været er uvenner med oss den dagen. Jeg er dessverre ikke kjent i Trondheim så kan ikke hjelpe deg med det. Men du kan jo sette opp sånne selskaps "telt"? Dere kan jo sitte under dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå