Gå til innhold

Mommas boys

Gjest Gjest_iselin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_iselin_*
Skrevet

Jeg innbiller meg at mommas boys skal gå onsdager på tv 3?

Står ikke i programmet i kveld, noen som har fått med seg hva som skjer?:P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_issi_*
Skrevet
Jeg innbiller meg at mommas boys skal gå onsdager på tv 3?

Står ikke i programmet i kveld, noen som har fått med seg hva som skjer?:P

Skrevet

Trodde også mamma's boy skulle gå i dag. Hva skjer?

Gjest Chiffon
Skrevet

Er det ikke i tillegg reprise av luksusfellen?

Skrevet

Håper ikke de har tatt det av sendeplanen...?

Skrevet

åhh dette sitter jeg også å prøver å finne ut av nå!!utroolig irriterende..skal sende tv3 en mail å spørre om dette..

Skrevet

Skriv gjerne her om du får svar på mailen :) Hadde vært kjekt om det kom en liten tekst rullende over skjermen når de tar bort oppsatte programmer på den måten. Så hadde vi ikke trengt lure på nye sendetidspunkt.

Skrevet
Skriv gjerne her om du får svar på mailen :) Hadde vært kjekt om det kom en liten tekst rullende over skjermen når de tar bort oppsatte programmer på den måten. Så hadde vi ikke trengt lure på nye sendetidspunkt.

Har nettop sendt mail til dem og sagt at dette er idiotisk å gjøre d uten engang å gi noen beksjed om dette noen sted så da skal jeg si ifra når jeg får svar! hehe

Skrevet (endret)

De kan da ikke bare slutte, midt i en serie :klø:

Tv3 er raske med å svare på mail, og er vi flere som savner programmet så er det bedre til flere som skriver inn.

svar fra tv3 : Grunnet dårlige seertall er Momma’s Boys flyttet til søndager rundt kl. 16.00.

Den episoden som skulle vært sendt i går kommer derfor førstkommende søndag.

Vi beklager at ikke alle aviser og magasiner har fått med seg denne endringen.

EPGen kan derfor også vise feil. De neste ukene er det Luksusfellen som skal gå kl. 20.30 på onsdager.

Igjen, beklager dårlig informasjon.

Endret av FruFryd
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet når det går i reprise? Glemte å se på i går kveld :(

Skrevet

Haha, kjekt program! Så det for første gang i går:-)

Skrevet

Herregud, finns de noe annet dere jenter er opptatt av enn reality såper? For 10 år siden var tv3 en bra familiekanal. De hadde barnetv, nyheter og film, i tillegg til noen gode serier. Nå er det nesten bare reality på kanalen, som robinson, hell's kitchen, top model og billig underholdning. Pussig at dette kommer i samme tidsperiode der jenter har fått sollid makt over fjernkontrollen. Her ser vi nok et eksempel på hvor mye enklere å simplere verden blir med kvinner med makt.

Jeg leste en artikkel om at en fult utviklet kvinnehjerne er på nivå på hjernen til en 14 år gammel gutt. Med andre ord pubertal, enkel og barnslig, og dette ser vi her klare eksempler på.

Skrevet
Jeg leste en artikkel om at en fult utviklet kvinnehjerne er på nivå på hjernen til en 14 år gammel gutt. Med andre ord pubertal, enkel og barnslig, og dette ser vi her klare eksempler på.

Ja, det tror jeg du har rett i, faktisk. Jeg føler meg litt som en 14 år gammel gutt av og til.

Skrevet
Noen som vet når det går i reprise? Glemte å se på i går kveld :(

Det går ikke på kveldstid lenger, men kl. 16 på søndager pga lave seertall. Det vises nok ikke repriser i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...