Gjest Marimus Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei! Jeg skal lage en hjemmeside for første gang - prøve ihvertfall og har kjøpt meg domene på domeneshop. Men det jeg lurer på er - når jeg er ferdig å lage hjemmesiden, hvordan får jeg den på nettet? Blondt spørsmål kanskje, men jeg aner faktisk ikke hvordan....
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hei! Jeg skal lage en hjemmeside for første gang - prøve ihvertfall og har kjøpt meg domene på domeneshop. Men det jeg lurer på er - når jeg er ferdig å lage hjemmesiden, hvordan får jeg den på nettet? Blondt spørsmål kanskje, men jeg aner faktisk ikke hvordan.... Har du webhotell inkludert i prisen? Hvilket OS? Hvilket program bruker du for å lage hjemmesiden?
Zealuu Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Hvis hosting er inkludert i domenet du kjøpte - ftp.domeneshop.no med brukernavnet og passordet du forhåpentligvis har fått fra dem. Finn et dertil egnet ftp-program (eller bruk IE), last opp filene.
Gjest padawan Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 og legg det i mappen som heter www så er du igang med siden.
mettemarit_ikke Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Du kan også spørre webhotellet ditt om dette. Antageligvis har de en guide du kan lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå