Nebel Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei Ser de har fått slike forskjellige collections på everyday minerals, ser da spesielt på Jane Austen collection. (lekre farger!) Men åssen er de i "praksis" hvor mye innehoolder de? Og åssen blir det å få ut skyggen (om de sitter i paletten så må man vende hele paletten på hodet for å få ut mineralene?) Så om noen har noen formening eller erfaring med disse, så kom hjerne med dem
Jade Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Googlet det, og fant denne bloggposten som sammenligner med sample size osv. Utifra det, så ville jeg heller kjøpt 4 samples for samme pris. Kost har du sikkert fra før av uansett.
Nebel Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 Kan du legge ut linken te bloggen? Prøvde å google det selv, men fant ikke det du snakkedt om. Kost har ikke, jeg har tidligere bare påført øyenskygge med fingrene, men den te EM er kanskje ikke så bra uansett?
Jade Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Ops, beklager at jeg glemte å legge ut linken! Her er den: http://ladylostris.blogspot.com/2009/05/ev...l-edm-haul.html Kjøp paletten hvis du ønsker den greia øyenskyggene er oppi (kan sikkert være greitt som et reisesett). Men hvis du ønsker mest øyenskygge for pengene, så bør du kjøpe samplene. Tror det er 0,6g oppi den (til sammen). I samplene er det 1g oppi hver.
Nebel Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 Leste anmeldelsen nå..og trur jeg heller kjøper skyggene separat, virket også litt upraktisk den boksen, samt kosten som fulgte med. Takk for god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå