Gjest Gjest_tine_* Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Ja nå har det seg sånn at kjæresten min har brukt dette før. Vi er nyforelsket og har det utrolig fint sammen! Han har ikke trent noe spesielt siden vi ble kjent, men ser for meg at det tar seg opp nå igjen til høsten. Jeg har lest at AS kan forandre en person. Kanskje. På mange forskjellige måter!? Forklar meg forskjellen på om man tar lite, eller mye!? Har vært med han i noen måneder og synes jeg har truffet verdens beste, utfyller meg på alle måter, han er drømmen min! Jeg er jo redd for at om han begynner på det at dårlige bivirkninger skal slå inn.. Egentlig ville jeg ikke brydd meg siden det er ikke min deal, men enkelte bivirkninger som jeg forstår kan slå ut sånn at det påvirker meg også!? Da vil jeg ha noe å si om saken altså.. :/ Han har sagt at det han tok før var ikke stort. Jeg spurte aldri om han fikk noe bivirkninger, men som han sa det så tror jeg ikke det... Jeg vil ikke at han skal gjøre det. Men vil heller ikke si at dette får du ikke lov til. Hvertfall ikke når jeg ikke kjenner til noe særlig av dette! Haters and lovers, kom med deres informasjon om dette! Hadde satt stor pris på hvis det fnen der ute med en gutt som driver med dette kan svare meg utifra deres erfaring! :>
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg bruker androgener fordi jeg har medisinsk grunnlag for det. Jeg kjenner til mange andre som ikke har medisinske grunner til å bruke anabole steorider. De kommer i alle kategorier. Alt fra dophoder til medisinere. Tror den verste gruppen er den som kombinerer anabole steorider og dop. De er ofte ikke stabile nok mentalt til å kunne bruker slike preparater. Problemet når folk bruker det, er at de bruker det i 100-1000 ganger terapeutiske doseringer. Det er også en sosial greie med at de som bruker automatisk blir aggressiv. Det i seg selv forsterker faktisk enkelts terskel til å ta i bruk vold. Om typen din vil bruke dette, bør han i alle tilfelle ikke overskride normaldoseringer. Hvis han bruker det over lang tid, kan ha risikere å redusere sin egen produksjon og kan dermed bli avhengig av å bruke det resten av livet. I den perioder han bruker det, vil hans sjanse til å gjøre deg gravid synke drastisk. Han vil imidlertid fungere helt fint når han slutter på dette. Hvis han ikke trener, kan han like gjerne la være. Det vil ikke ha noen positiv effekt å bare sette sprøyter med steorider! Muligheten for kreft øker ved bruk av anabole steorider. Alle medikamenter som aksellerer naturlige prosesser i kroppen gjør dette. En annen bakdel er usikkerheten ved å bruke ulovlig innførte preparater. Enkelte steder kokes dette isammen på steder som ikke akkurat er kritisk til hygiene eller tilsetninger. Han vil også oppleve humørsvingninger i og etter bruk. Det er forøvrig IKKE ulovlig å bruke dette! Noen vil kanskje hevde det, men de må lese litt lovdata og andre relevante lovverk. Pr dags dato er ikke dette forbudt. men det betyr jo ikke at det liurt å bruke det for det;)
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 jeg vil få sagt at det finnes så utrolig mange forskjellige anabole st. og du får ikke samme bivirkninger av alle sammen. det er også heelt individuelt! et stoff kan du få kviser, en annen svetter du helt sykt på. det kommer helt an på hva man tar. det finnes også verre bivirkinger. for meg så virker det som at alle tror man får alle bivirkinger, blir aggressiv, kviser, liten tiss, svettetokter, "vold løser alt", skallet, hjertebank, steril osv osv. noen stoffer er mye farligere enn andre, mens noen er mildere. jeg håper han har sterile sprøyter om det er det han bruker, og har lest grundig om dette. jeg har aldri brukt dette selv, men samboer har hatt sin periode, men er ferdig med det nå.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Om han ikke har en medisinsk grunnfor å dope seg så er han en no good loser med et elendig og forvrengt selvbildet. Finn heller en mann med hjerne og personlighet.
Gal_dame Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Veit ikkje om det er sant (håper det er det, for da blir de "bitt" i ræva av å bruke det ), men har hørt at gutter som bruker det får mindre tissefant... Og damer som bruker det får større.
Inx Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Veit ikkje om det er sant (håper det er det, for da blir de "bitt" i ræva av å bruke det ), men har hørt at gutter som bruker det får mindre tissefant... Og damer som bruker det får større. Klitoris kan vokse ja. Hos menn er det pungen og testiklene det går utover, de kan krympe ganske mye og det er lurt at man benytter seg av preparater for å få de til å produsere igjen når man trapper ned/slutter med en "kur".
Gjest Madlib Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Alltid poengløst at folk skal prate om ting de ikke har greie på. Har selv vært i treningsstudiomiljø i mange år, og har dessuten studert medisin, så jeg har litt grunnlag til å kunne ytre meg. Først og fremst, anabole steroider ER farlig. Brukere og misbrukere vil alltid vende og vri på det slik at det høres ut som om det ikke er noen big deal. poenget er at det ikke nødvendigvis er noen big deal i 4-5 år, men pang så ligger du der med hjerteinnfarkt i en alder av 25, eller du får senvirkninger i eldre alder, som f.eks lavt testosteronnivå, impotent, infertil, hjerteproblemer, høyt kolesterol og leververdiene kan være lave i flere år etter endt kur(Noe som kan være ekstremt farlig dersom du f.eks blir syk og må bruke orale medisiner og da allerede har lave leververdier). Bivirkningene varierer fra preparat til preparat. Men de vanligste er kviser og større muskler. Dersom han bruker orale preparater (decabol, turinabol, anadrol,dianabol(russere) osv) så vil det gå ut over leververdiene. Dersom han bruker testosteron (i sprøyte-form) så vil det ikke ha noe å si for leveren. Testosteron sprøyteform er absolutt å "anbefale". At testiklene krymper skjer i 100% av tilfellene UNDER kur. Her vanker det mye gamle myter og dårlig skremselspropaganda. Penis forandres ikke, men testiklene krymper og blir bittesmå under kur, da det er der testosteron for det meste lages. Når kroppen får tilført testosteron "utenifra" så ser ikke testiklene lenger noen grunn til å produsere, derfor krymper de. Andre mindre morsomme bivirkninger kan hos enkelte være økt fettvev i brystene, eller såkalt kjertelvev(mannepupper). Dette fikser de fleste ved å bruke anti-østrogen-preparater etter endt kur for å bremse produksjonen av østrogen når produksjonen av testosteron er omtrent lik null (etter at man går av kuren). Agressivitet ved anabole steroider er en myte. En person som ikke er agressiv til vanlig vil heller ikke bli agressiv på steroider. Testonivået er selvsagt unormalt høyt og kan selvsagt gi vedkommende en litt mer cocky holdning, men man ville aldri ha merket det hos noen. Verdens snilleste på steroider ville fortsatt vært samme person. Årsaken til denne myten er at tradisjonelt sett har steroider vært brukt i agressive miljøer. Nyere forskning motbeviser imidlertid dette. Etter endt kur vil mange oppleve en depresjon. Musklene har vokst, og vedkommende har opplevd den beste fremgangen han har hatt på år og dag på trening. Etter kuren er som nevnt testonivåene meget lave og endel av muskelmassen vil svinne hen. Ved enkelte preparater som anadrol vil omtrent all masse forsvinne da mesteparten er vann. Det samme ved russere(dianabol). Mens enkelte preparater som turinabol og testosteron(sprøyte form) vil gi mer "lean" masse. Dvs at man ikke bloater(legger på seg så mye vann) så mye som ved de øvrig nevnte. Til slutt vil jeg bare nevne at å bruke anabole steroider ALDRI fører noe godt med seg. Dersom man hadde hatt en lege til å administrere og følge med jevnlig så hadde det nok gått greit(ved bruk av testosteron injeksjon), men de ferreste har den muligheten. Dessuten, "normale" brukerdoser av anabole steroider ligger anbefalt (av "eksperter") på 100-500 ganger terapautisk dosering. For noen kan det gå HELT fint, ingen bivirkninger, før eller siden, hos andre kan selv noen få kurer øke risikoen for kreft, sterilitet, hjerte-karsykdommer osv. Så selv om media og gamle myter nok har hauset opp skadeomfanget mye, så er det fortsatt gambling med egen helse. Som sagt, ting du kan se etter: 1. kviser på skuldre og til og med overarmer 2. SMÅ testikler (kan bli som erter) 3. Litt mer selvsikker en vanlig 4. Mister håret (måne) 5. prater om hvor lite farlig det er 6. økt størrelse på bryster (evnt kjertler) 7. Unormalt rask økning i vekt og muskelmasse 8. Slutter å drikke alkohol (de fleste som bruker orale preparater har fått med seg at alkohol er NO-NO under oral-kur, altså piller, pga leveren) 9. Setter sprøyter i rompa
Konservativ Mann Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Veit ikkje om det er sant (håper det er det, for da blir de "bitt" i ræva av å bruke det ), men har hørt at gutter som bruker det får mindre tissefant... Og damer som bruker det får større. Selve kjeppen blir ikke mindre, men ballene kan skrumpe inn når egenproduksjonen av testosteron synker. For øvrig kan man jo selv tenke seg hvordan det blir for TS når kjæresten har 100 ganger mer testosteron i kroppen enn før. Da er det bare å spenne seg fast og kjøpe inn en 10 liters dunk med glidemiddel, for her vil det gå unna i svingene!
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Selve kjeppen blir ikke mindre, men ballene kan skrumpe inn når egenproduksjonen av testosteron synker. For øvrig kan man jo selv tenke seg hvordan det blir for TS når kjæresten har 100 ganger mer testosteron i kroppen enn før. Da er det bare å spenne seg fast og kjøpe inn en 10 liters dunk med glidemiddel, for her vil det gå unna i svingene! jaja, er dette sant så finnes det jo faktisk noe positivt som kommer ut av dette
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Alltid poengløst at folk skal prate om ting de ikke har greie på. Har selv vært i treningsstudiomiljø i mange år, og har dessuten studert medisin, så jeg har litt grunnlag til å kunne ytre meg. Først og fremst, anabole steroider ER farlig. Brukere og misbrukere vil alltid vende og vri på det slik at det høres ut som om det ikke er noen big deal. poenget er at det ikke nødvendigvis er noen big deal i 4-5 år, men pang så ligger du der med hjerteinnfarkt i en alder av 25, eller du får senvirkninger i eldre alder, som f.eks lavt testosteronnivå, impotent, infertil, hjerteproblemer, høyt kolesterol og leververdiene kan være lave i flere år etter endt kur(Noe som kan være ekstremt farlig dersom du f.eks blir syk og må bruke orale medisiner og da allerede har lave leververdier). Bivirkningene varierer fra preparat til preparat. Men de vanligste er kviser og større muskler. Dersom han bruker orale preparater (decabol, turinabol, anadrol,dianabol(russere) osv) så vil det gå ut over leververdiene. Dersom han bruker testosteron (i sprøyte-form) så vil det ikke ha noe å si for leveren. Testosteron sprøyteform er absolutt å "anbefale". At testiklene krymper skjer i 100% av tilfellene UNDER kur. Her vanker det mye gamle myter og dårlig skremselspropaganda. Penis forandres ikke, men testiklene krymper og blir bittesmå under kur, da det er der testosteron for det meste lages. Når kroppen får tilført testosteron "utenifra" så ser ikke testiklene lenger noen grunn til å produsere, derfor krymper de. Andre mindre morsomme bivirkninger kan hos enkelte være økt fettvev i brystene, eller såkalt kjertelvev(mannepupper). Dette fikser de fleste ved å bruke anti-østrogen-preparater etter endt kur for å bremse produksjonen av østrogen når produksjonen av testosteron er omtrent lik null (etter at man går av kuren). Agressivitet ved anabole steroider er en myte. En person som ikke er agressiv til vanlig vil heller ikke bli agressiv på steroider. Testonivået er selvsagt unormalt høyt og kan selvsagt gi vedkommende en litt mer cocky holdning, men man ville aldri ha merket det hos noen. Verdens snilleste på steroider ville fortsatt vært samme person. Årsaken til denne myten er at tradisjonelt sett har steroider vært brukt i agressive miljøer. Nyere forskning motbeviser imidlertid dette. Etter endt kur vil mange oppleve en depresjon. Musklene har vokst, og vedkommende har opplevd den beste fremgangen han har hatt på år og dag på trening. Etter kuren er som nevnt testonivåene meget lave og endel av muskelmassen vil svinne hen. Ved enkelte preparater som anadrol vil omtrent all masse forsvinne da mesteparten er vann. Det samme ved russere(dianabol). Mens enkelte preparater som turinabol og testosteron(sprøyte form) vil gi mer "lean" masse. Dvs at man ikke bloater(legger på seg så mye vann) så mye som ved de øvrig nevnte. Til slutt vil jeg bare nevne at å bruke anabole steroider ALDRI fører noe godt med seg. Dersom man hadde hatt en lege til å administrere og følge med jevnlig så hadde det nok gått greit(ved bruk av testosteron injeksjon), men de ferreste har den muligheten. Dessuten, "normale" brukerdoser av anabole steroider ligger anbefalt (av "eksperter") på 100-500 ganger terapautisk dosering. For noen kan det gå HELT fint, ingen bivirkninger, før eller siden, hos andre kan selv noen få kurer øke risikoen for kreft, sterilitet, hjerte-karsykdommer osv. Så selv om media og gamle myter nok har hauset opp skadeomfanget mye, så er det fortsatt gambling med egen helse. Som sagt, ting du kan se etter: 1. kviser på skuldre og til og med overarmer 2. SMÅ testikler (kan bli som erter) 3. Litt mer selvsikker en vanlig 4. Mister håret (måne) 5. prater om hvor lite farlig det er 6. økt størrelse på bryster (evnt kjertler) 7. Unormalt rask økning i vekt og muskelmasse 8. Slutter å drikke alkohol (de fleste som bruker orale preparater har fått med seg at alkohol er NO-NO under oral-kur, altså piller, pga leveren) 9. Setter sprøyter i rompa Takk! Dette var VELDIG opplysende. Får et litt annet syn på det når jeg leser dette svaret, istedetfor de som er HELT imot eller HELT for.. Veldig greit å vite mye av dette, om jeg ikke får han fra det HVIS han i det hele tatt begynner på det igjen, så vil jeg følge med å vite litt om det! =)
Gjest tsss Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Jeg bruker androgener fordi jeg har medisinsk grunnlag for det. Jeg kjenner til mange andre som ikke har medisinske grunner til å bruke anabole steorider. De kommer i alle kategorier. Alt fra dophoder til medisinere. Tror den verste gruppen er den som kombinerer anabole steorider og dop. De er ofte ikke stabile nok mentalt til å kunne bruker slike preparater. Problemet når folk bruker det, er at de bruker det i 100-1000 ganger terapeutiske doseringer. Det er også en sosial greie med at de som bruker automatisk blir aggressiv. Det i seg selv forsterker faktisk enkelts terskel til å ta i bruk vold. Om typen din vil bruke dette, bør han i alle tilfelle ikke overskride normaldoseringer. Hvis han bruker det over lang tid, kan ha risikere å redusere sin egen produksjon og kan dermed bli avhengig av å bruke det resten av livet. I den perioder han bruker det, vil hans sjanse til å gjøre deg gravid synke drastisk. Han vil imidlertid fungere helt fint når han slutter på dette. Hvis han ikke trener, kan han like gjerne la være. Det vil ikke ha noen positiv effekt å bare sette sprøyter med steorider! Muligheten for kreft øker ved bruk av anabole steorider. Alle medikamenter som aksellerer naturlige prosesser i kroppen gjør dette. En annen bakdel er usikkerheten ved å bruke ulovlig innførte preparater. Enkelte steder kokes dette isammen på steder som ikke akkurat er kritisk til hygiene eller tilsetninger. Han vil også oppleve humørsvingninger i og etter bruk. Det er forøvrig IKKE ulovlig å bruke dette! Noen vil kanskje hevde det, men de må lese litt lovdata og andre relevante lovverk. Pr dags dato er ikke dette forbudt. men det betyr jo ikke at det liurt å bruke det for det;) Takk.. Mye som er greit å vite her..
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 Veit ikkje om det er sant (håper det er det, for da blir de "bitt" i ræva av å bruke det ), men har hørt at gutter som bruker det får mindre tissefant... Og damer som bruker det får større. Heldigvis var det noen som avkreftet dette
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 24. oktober 2009 #14 Skrevet 24. oktober 2009 Svarer selvom det begynner og bli et gammelt innlegg . Nå vet jeg ikke hva han gikk på, men jeg vill tippe det var noe alla Testosterone enanthate, Decka og kansje Dianabol. Det normale og ta her er 1 ml av testo og decka 2 ganger i uka, samt 15-30mg dianabol hver dag. Tar man mer vill man bare få mer bivirkninger uten og oppnå et bedre resultat. Har selv gått på steroider, og vill ikke påstå at det er noe farligere en og røyke/drekke, jeg vill derimot si at det er farligere! Tar man "forsvarlige" doser, vill man som regel ikke oppleve så mange bivirkninger. Det eneste jeg har opplevd er 3-4 kviser på ryggen (ikke store, helt vanlige), litt økt svetting en gang i blant. Aldri opplevd at jeg har blitt noe mer aggresiv, selvmordstanker etc.. hakke opplevd og få mindre baller engang. Men det er fordi jeg tok "forsvarlige doser" Det dumme med folk som har tenkt og starte på steroider, er at dem så vidt vet hva det er, her om dagen sa en beskjent av meg at han skulle starte på steroider og jeg spurte hvilke/hvilken steroide profil han skulle gå på og hvor lenge. Da svarte han, hmmm skal bare på gå steroider jeg. Han hadde tydligvis ikke satt inn i det før han begynner og stikke et "ukjent" stoff inn i kroppen. Samtidig burde man være UTROLIG forsiktig med hvem man kjøper det av, sørg for at du ikke får feks pillene i en plastpose, få det pakka inn med produsentens logo og nr. Vill ikke anbefale folk og begynne på steroider, men vill ikke anbefale folk og røyke og drikke heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå