Gå til innhold

Opphørssalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

La merke til at en brudesalong har opphørssalg nå i slutten av uken mens jeg satt og las BT i dag, og lurer på om det er noen som har klart å finne kjolen med stor K på opphørssalg.. Det vil jo sikkert være mange som kommer (iallefall med tanke på at det er -30-70%) og det vil jo sikkert være litt rift om kjolene...

Og burde jeg gå og se?? (jeg og samboeren min er egentlig ikke forlovet enda, men er vel blitt enige om at vi kommer til å gifte oss, mest sansynlig i løpet av 2011)

Skrevet

Jeg tenker litt det samme som deg, men jeg syns det er litt rart å skulle prøve eller kjøpe kjole uten å være riktig forlovet. Litt som en gærn kjerring som prøver brudekjole fordi hun vil være prinsesse...

Så jeg dropper det nok. Men jeg syns det er kjempeleit at de skal legge ned. Den butikken har jeg alltid hatt lyst til å ta en rundtur i når jeg en gang skulle gifte meg. De har jo alltid vært der...

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

HEI

Jeg synes abeslutt at det er verd å dra en tur ,jeg var ute for det samme for ca et år tilbake da min tilkommende svigermor satt å leste avisen på morgenen og jeg hadde vært på natte vakt å får da telefon kl 0900 om at jeg må komme meg opp av senga og dra,jeg måtte ha time for å komme å se på kjolene da de hadde bare ett prøverom,så jeg tok med meg min svigerinne og dro avgårde,men når jeg kom dit va jeg ikke alene men det var mange kjoler der og alle skulle ut til en pris på 750 kroner uansett før pris.Da var det bare å begynne prøvingen og jeg var bevist på hva jeg likte og ikke likte, prøved en 4-5 kjoler ,pluteselig så var det ei dame som sa denne passer deg prøv den .hadde ikke noe trua på denne selv men den satt jo så fint på .langt i fra hva jeg var ute etter.Denne kjolen har fine røde detaljer og jeg er meget godt fornøyd med denne ,skal ta den med til sydame å få gjort noen endringer på den ...750 hva er det i dag da for en kjole.....så det er verd å se i alle fall....Lykke til. :goodbye:

Skrevet

Mener jeg så det var cleopatra på danmarksplass. Står hvertfall opphørssalg i vinduene :)

Skrevet
Mener jeg så det var cleopatra på danmarksplass. Står hvertfall opphørssalg i vinduene :)

Stemmer det:D Så denne tråden i går og så igjennom brudesalongene i Bergen og fant ut at det var Cleopatra. Fant drømme kjolen min!!!Alle brudekjolene er 30% så sparer litt i hverfall. Kjolen min kostet opprinnelig 11900 men fikk den for 8330, så det var ikke så gale:p Så løp og kjøp for de vil ha det bort med en gang, det betyr at de ikke legger av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...