Gå til innhold

Kvinner og elskere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg tenker mye på at jeg ønsker å være en kvinnes elsker.

Likevel er jeg usikker på hvor jeg finner kvinner som seriøst ønsker seg en elsker? På nettet, sier kanske de fleste av dere, på byen sier noen...

Nettet er altfor useriøst og "åpent" og det er altfor mange som "faker" der. "På byen" er de "usynlige". Jeg savner at kvinner tar mer initiativ i hverdagssituasjoner der de møter/ser en mann de synes ser "interessant" ut til formålet...

Kanskje nettopp DU som ønsker deg en god og seriøs elser til og med finnes her???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Jeg savner at kvinner tar mer initiativ i hverdagssituasjoner der de møter/ser en mann de synes ser "interessant" ut til formålet...

R dot O dot F dot L.

Er det ei fitte du har mellom beina?

Skrevet
Er det ei fitte du har mellom beina?

Tror i allefall han har lyst på ei.... :fnise:

Skrevet

Det er ikke alle menn som kvinner vil ha til elsker. Han må nok være litt uimotståelig da. Tror det er lettere å bli kjæreste med kvinner enn elsker. Men menn er det motsatt.

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Jeg må innrømme at jeg tenker mye på at jeg ønsker å være en kvinnes elsker.

Likevel er jeg usikker på hvor jeg finner kvinner som seriøst ønsker seg en elsker? På nettet, sier kanske de fleste av dere, på byen sier noen...

Nettet er altfor useriøst og "åpent" og det er altfor mange som "faker" der. "På byen" er de "usynlige". Jeg savner at kvinner tar mer initiativ i hverdagssituasjoner der de møter/ser en mann de synes ser "interessant" ut til formålet...

Kanskje nettopp DU som ønsker deg en god og seriøs elser til og med finnes her???

er du gift og ønsker en elskerinne på si? Eller er du singel og ønsker en elskerinne uten forpliktelser? Eller er du singel og ønsker å være elskerinnen tilen gift kvinne?

Skrevet

Kvinner i forhold som ønsker seg en elsker, ønsker gjerne at elskeren er i et forhold selv. Dermed blir det lettere for en kvinne å stole på at elskeren ikke vil fortelle om forholdet til andre. Så hvorfor ikke sjekke opp nabokjerringa? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...