Gjest opptatt Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Vi har vært sammen i 6 og en halv måned. Helt fra starten av har han gitt meg planter, en haug med roser og til og med et par smykker (ikke noen dyre, men betyr masse likevel). Jeg har spurt han noen ganger om det er noe ønsker å få fra meg. Han har hintet til at han hadde blitt glad for en gave, men sa han ikke krevde noe fra meg. Har lyst til å gi ham noe utenom bursdag og jul, men hva vil egentlig en gutt ha fra ei jente? Eneste jeg har gitt ham er et bilde han ønsket å ha på nattbordsskuffen. Er det ok å gi en gutt planter f.eks? Føler slike ting er mer jente-gaver.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Vi har vært sammen i 6 og en halv måned. Helt fra starten av har han gitt meg planter, en haug med roser og til og med et par smykker (ikke noen dyre, men betyr masse likevel). Jeg har spurt han noen ganger om det er noe ønsker å få fra meg. Han har hintet til at han hadde blitt glad for en gave, men sa han ikke krevde noe fra meg. Har lyst til å gi ham noe utenom bursdag og jul, men hva vil egentlig en gutt ha fra ei jente? Eneste jeg har gitt ham er et bilde han ønsket å ha på nattbordsskuffen. Er det ok å gi en gutt planter f.eks? Føler slike ting er mer jente-gaver. Har han planter? I så fall kan du se om det hadde vært stilig med en til. Hvis han ikke har planter, så mangler han evnen og interessen, og vil ha mer glede av kunstig blomst. Det fikk jeg av dama mi, og når jeg ser på den tenker jeg på henne med glede.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hvis han er pyntetypen så vil han sikkert ha ei plante. Forskjellige folk liker forskjellige ting. Du har vært sammen med han i et halvt år, du vet vel hva han liker sånn ca?
Gjest opptatt Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Hvis han er pyntetypen så vil han sikkert ha ei plante. Forskjellige folk liker forskjellige ting. Du har vært sammen med han i et halvt år, du vet vel hva han liker sånn ca? Vel, han er ikke helt plante-typen som har planter for pynt. Han er ingeniør og tenker som regel praktisk og kreativt. Jeg planlegger å kjøpe en chilli-plante, paprika-plante eller noe lignende slik han kan bruke det til mat, men disse plantene er ikke å få kjøpt før på våren. Han elsker også musikk, men han har utallig med CD-er og er det noen han ønsker seg kjøper han de selv med en gang. Det meste han ønsker seg av andre ting er som regel dyre ting, som f.eks. ny gitar, tuppervare-kasseroller o.l. Heldig som jeg er er han både flink og glad i å lage mat. Hmm kanskje jeg skal gå for en oppskriftsbok av ett eller annet slag?
ninuska_ Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 (endret) Kaktus. Eller kjøttetende plante. Samboeren min ble superglad for begge deler. Fant en kul, "maskulin" kaktus, den så ut som en stor hånd, og han steller dem og passer på den - og en sånn liten kjøttetende plante som han mater fluene til når han dreper det. Han høres ut som en liten unge - men han er voksen og det skal nevnes at han ikke er spesielt glad i planter ellers Endret 26. august 2009 av ninuska_
Crow Jane Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 - og en sånn liten kjøttetende plante som han mater fluene til når han dreper det. *lol* Boys will be boys.....
ninuska_ Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 *lol* Boys will be boys..... Hehe, ja.. han har det veldig kos da. Trodde ikke han kom til å bli så glad i en plante
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Han har god råd og har det han trenger. En gave trenger ikke alltid koste masse penger Gi han et antall hjemmelagde gavekort, det fikk jeg av mannen min tidlig i forholdet og det var superstas;) eksempler på noen av de er 1)ryggmasasje 2)frokost i senga 3)blowjob hihi 4) en dag hvor vi gjorde de tingene jeg liker aller best 5) deeilig middag 6) sex i dusjen osv, her er det bare å slippe løs fantasien!! lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå