Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest VinglePetter
Skrevet

Vi er en stor gjeng ateister, som naturlig nok må være igjen på jorden, når dere kristne, JV'er og andre hellige farer opp til himmelen. Om ikke så alt for lenge i følge dere selv.

Vi har bestemt oss for å ta vare på husdyrene deres, som også naturlig nok må være igjen her på jorden. Så hvis du har ett elsket husdyr du gjerne vil at vi skal ta vare på for deg, kan det være lurt å registrere seg på sidene våre:

http://eternal-earthbound-pets.com/Home_Page.html#more

NB: trenger hjelp til å oversette "Post-Rapture Pet-Care" til norsk. Noen som har ett godt forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi er en stor gjeng ateister, som naturlig nok må være igjen på jorden, når dere kristne, JV'er og andre hellige farer opp til himmelen. Om ikke så alt for lenge i følge dere selv.

Vi har bestemt oss for å ta vare på husdyrene deres, som også naturlig nok må være igjen her på jorden. Så hvis du har ett elsket husdyr du gjerne vil at vi skal ta vare på for deg, kan det være lurt å registrere seg på sidene våre:

NB: trenger hjelp til å oversette "Post-Rapture Pet-Care" til norsk. Noen som har ett godt forslag?

Jeg er JV og jeg VET at jeg ikke skal til himmelen. Tillater da dette at jeg kan beholde mine kjæledyr ;)

Gjest VinglePetter
Skrevet
Jeg er JV og jeg VET at jeg ikke skal til himmelen. Tillater da dette at jeg kan beholde mine kjæledyr ;)

Ja, i aller høyeste grad. Det er kun de som vet de skal fraktes opp til Jesus som bør sørge for at kjeledyrene deres blir tatt hånd om.

Skrevet (endret)
Ja, i aller høyeste grad. Det er kun de som vet de skal fraktes opp til Jesus som bør sørge for at kjeledyrene deres blir tatt hånd om.

Tror du har et dypt og bredt nedslagsfelt her hos pinsevennene.

Hva med SODEK? Støtte Organisasjon for Dommedags Etterlatte Kjældyr

Tagline; "Vi blir igjen når du drar" :)

Endret av sofiemyr
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg bør applaudere det kreative i idéen eller legge meg ned og gråte for at noen faktisk TROR på dommedag, men en original ordning er det jammen meg!

Skrevet

Hva med APAK-EKO? Ateister for Post-ApoKalyptisk Etterlatte Kjæledyrs Omsorg? Hvis det finnes en norsk filial, så vil jeg gjerne registrere meg. Jeg er ateist, har ikke noe kriminelt rulleblad, og er glad i dyr. Dessuten har jeg helsefaglig utdanning og følger med på dyreprogrammene på Discovery og BBC, og kan derfor ivareta dyrets helse. Mot et mindre honorar, selvsagt.

Gjest VinglePetter
Skrevet (endret)

Det som jeg synes er skremmende, er at de kristne selv ikke har tatt initiativet til slike ordninger for lenge siden. Kristne skryter jo til stadig vekk av hvor stor og flott deres moral er. Men omsorgen til de stakkars uskyldige kjæledyrene som blir igjen, se det er uvesentlig.

Derfor er det bra vi som blir igjen på jorden har tatt initiativet til dette nå.

Nå må dere våkne opp kristne omsorgsfulle kjæledyreiere. Dette er ett helt unikt tilbud til dere.

Endret av VinglePetter
Skrevet
Det som jeg synes er skremmende, er at de kristne selv ikke har tatt initiativet til slike ordninger for lenge siden. Kristne skryter jo til stadig vekk av hvor stor og flott deres moral er. Men omsorgen til de stakkars uskyldige kjæledyrene som blir igjen, se det er uvesentlig.

Derfor er det bra vi som blir igjen på jorden har tatt initiativet til dette nå.

Nå må dere våkne opp kristne omsorgsfulle kjæledyreiere. Dette er ett helt unikt tilbud til dere.

Er det ikke da flott at dette da er tatt hensyn til hos de som tolker Bibelen riktig og er sanne kristne? ;) Bibelen sier at vi skal få bo på en paradisisk jord - ikke i himmelen (såfremt du ikke erblandt de 144000 salvede).

Bra for meg, kunne ikke dratt fra snuskene mine :)

Skrevet
Er det ikke da flott at dette da er tatt hensyn til hos de som tolker Bibelen riktig og er sanne kristne? ;) Bibelen sier at vi skal få bo på en paradisisk jord - ikke i himmelen (såfremt du ikke erblandt de 144000 salvede).

Bra for meg, kunne ikke dratt fra snuskene mine :)

Ja, da vil du vel at snuskene dine er i fin form når du kommer tilbake etter Harmageddon? Kontakt din lokale APAK-EKO representant i dag og be om et pakketilbud, dersom du har mer enn et kjæledyr.

Skrevet

Genial måte å tjene penger på! Hvorfor tenkte ikke jeg på dette ...

Gjest Gjest_Liv_*
Skrevet

Feil.

En kristen skryter ALDRI av hvor stor og flott moral man har. Dette er som kjent hovmod, en dødssynd i den kristne teologiske historien. Mao er premisset for din tankegang noget på jordet, VP.

Gjest VinglePetter
Skrevet (endret)
Feil.

En kristen skryter ALDRI av hvor stor og flott moral man har. Dette er som kjent hovmod, en dødssynd i den kristne teologiske historien. Mao er premisset for din tankegang noget på jordet, VP.

Jeg snakker om den dobbeltmoralen spesielt kristne og muslimske personer skremmende ofte innehar. Med en meget nedlatende holdning til det de tolker deres religion tar avstand fra.

Er ikke det hovmod?

Men tilbake til temaet; jeg vil fortsatt påstå at det er oppsiktsvekkende at det måtte antiteister til for å komme opp med denne ideen. De kristene ser ut til å være _for_ oppslukt i deres helt spesielle avtale med gud, til å bry seg om de stakkars husdyrene de lar være igjen hjemme for å sulte ihjel.

Endret av Bolledeig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...