Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Del Skrevet 26. august 2009 Er så mange fine støvletter ute i butikkene for tiden, men jeg klarer ikke å finne noen som jeg liker som er stor nok i leggen. Jeg har vel det man kan kalle skikkelige fotballlegger, noe jeg alltid har hatt. Hvor finner dere støvletter som passer til fotballlegger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. august 2009 #2 Del Skrevet 26. august 2009 I denne tråden er det oppgitt flere butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 26. august 2009 #3 Del Skrevet 26. august 2009 Går bl.a. an å blokke støvlettene (utvide de). Vet at dette gjøres på Bianco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. august 2009 #4 Del Skrevet 26. august 2009 Ta en titt på ellos nå, der fant jeg støvletter som var 39 og 40 cm i bredde rundt leggen. Jeg har selv fotball legger og disse kan jeg fint bruke. De hadde en del fine der nå og. Også i ekte skinn, noe jeg foretrekker. Ekte skinn kan også utvides ennå mer, men ikke regn med mer enn en cm eller to. Skomaker vier også ut støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #5 Del Skrevet 27. august 2009 Finnes linker på http://www.skoesken.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. august 2009 #6 Del Skrevet 27. august 2009 Fant ingen linker på skoesken Det dumme med de skoene som selges i storstørrelsesbutikker, er at de ikke er tilpasset norske forold, det vil si at de har glatte såler og det våger jeg meg ikke på siden det ofte er glatt her i byen. Jada, vet om pigger, men liker ikke å være totalavhengig av dem. Med såler med mønster kan man gå uten pigger når det nettopp har snødd ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. august 2009 #7 Del Skrevet 27. august 2009 Fant ingen linker på skoesken Det dumme med de skoene som selges i storstørrelsesbutikker, er at de ikke er tilpasset norske forold, det vil si at de har glatte såler og det våger jeg meg ikke på siden det ofte er glatt her i byen. Jada, vet om pigger, men liker ikke å være totalavhengig av dem. Med såler med mønster kan man gå uten pigger når det nettopp har snødd ihvertfall. Det er vel både og. Jeg kjøpte et par i fjor, grått semsket skinn med flat tykk og kraftig gummisåle med skikkelige spor, men mange av de høyhelte var mer innestøvletter/høststøvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. august 2009 #8 Del Skrevet 28. august 2009 På manglerudsenter i butikken Xin har. http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=5244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå