Rafi Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 I sommer bestilte jeg en Cheap Monday-bukse fra nelly.com. Fikk buksa kort tid etter, men den var for liten! Så jeg sendte den tilbake og bestilte en str større. Fikk en drøy mnd seinere mail om at buksa var utgått, og at jeg ville få pengene igjen. Jeg sendte de da en mail om at jeg hadde skiftet bank, og hadde nytt kontonummer. Fikk til svar om at det måtte jeg kontakte deres samarbeidspartner Kreditor AB siden jeg hadde betalt med faktura. HUH? er de seriøse? Noen som vet hvordan jeg går frem for å få igjen pengene mine? Dette er veldig lenge siden, og jeg har google Kreditor AB, fant et nummer, men de kunne ikke hjelpe meg. :/ Synes dette er dårlig kundeservice av nelly.com!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Be nelly om kontaktinformasjon til den/de som de mener at du skal kontakte hvis de ikke kan ordne opp dette selv. Det kommer nok ikke til å skje noe videre her hvis du ikke gjør det selv.
Virvel Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Du har min dypeste medfølelse... Jeg har opplevd noe av det samme med en annen butikk, og du må bare fortsette å mase helt til noen gidder å hjelpe deg. Sørg for at all kommunikasjon foregår skriftlig, slik at du kan dokumentere hva som blir sagt og lovet! Det kan hjelpe å true med Forbrukerrådet, hender det blir fart i sakene da. (Og ikke nøl med å faktisk sende en klage dit hvis du ikke får igjen pengene dine, jeg var litt for snill og forståelsesfull og ventet alt for lenge med å klage, og derfor gikk det FEM måneder før jeg fikk igjen pengene.)
Ambivalent Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 (endret) Nelly.com er jo totalt useriøse når det gjelder kundeservice (noe jeg har bittert erfart), anbefaler deg å google etter andres erfaringer. Endret 26. august 2009 av Ambivalent
Rafi Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 Endelig ordna seg nå. Puh!! Tviler på jeg kommer til å bestille noe fra nelly igjen...
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Nelly.com er jo totalt useriøse når det gjelder kundeservice (noe jeg har bittert erfart), anbefaler deg å google etter andres erfaringer. Dette har jeg også hørt mye om. Det virker som om de regelrett og bevisst svindler enkelte av kundene sine. Av den grunn kommer jeg aldri til å handle der. Oppfordrer også alle andre til å holde seg unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå