Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sammen med en dame i 1 mnd. det var veldig fint fra begynnelsen, hun var forelsket, og alt så fint ut. men plutselig var det stopp

hun har vært separert i 11 mnd, og har 3 barn (sønn på 5 år som var redd for moren sin).

da vi snakket ut, sa hun at hun var veldig glad i meg, men det var ikke gnist. men om hun hadde truffet meg om et år, da ville det kanskje gått bra. hva gjør alt dette, og hvordan skal jeg tenke. hun synes ikke hun kunne be meg om å vente på seg.

noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å spare deg for masse grubling og forhåpninger: Hun har mistet interessen og er ikke interessert selv om hun trodde hun var det i starten. Hun pakker det inn og prøver å trøste deg ved å si at timingen er feil, men sannheten er at "she's just not that into you". Ikke plag deg selv med å vente på henne eller tro at det skal ordne seg bare hun "får litt tid".

Skrevet

Jeg ville vel på generelt grunnlag styrt unna en partner som hadde barn som var redde for ham/henne.

Utover det, enig med KoseMose...

Skrevet
Jeg ville vel på generelt grunnlag styrt unna en partner som hadde barn som var redde for ham/henne.

Ja du sier noe.... At hennes egen unge er redd for henne er vel ikke noen strålende attest akkurat? TS kanskje du bare skal være glad til?

Skrevet

ungen er altså ikke redd moren sin, men redd fordi det skjer noe nytt i familien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...