Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke rart enkelte blir litt vel stressa før bryllupet hvis dere henger dere opp i utdrikningslaget også.....

Ja, dere har nok å gjøre, men såpass har en vel tid til.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hensyn til din venninne og hennes økonomi. Men be om at utdrikningslaget ikke starter før f.eks kl 1500. Det du ikke har fått kjøpt inn til da - får du ikke kjøpt inn heller. Det er jo også opp til deg hvor ødelagt søndagen skal bli. Ønsker deg lykke til - mitt utdrikningslag var den morsomste kvelden i mitt liv!

Skrevet

Takk for alle innspill. Har nå snakket skikkelig med veninnen min, og hun skjønte godt hva jeg mente . Av og til er det litt vanskelig å skrive alt rett her inne,(pga. at man prøver å forkorte historien), så jeg vil rette på et par punkter.Siden vi skal få besøk av masse andre venner i uken før bryllupet, har vi planlagt masse sosiale ting. Det er derfor vi trenger den siste helga. Det er ikke sånn at jeg og min kjære skulle sitte innelåst hele helga.

Når det gjelder "rolig" utdrikkningslag, så har jeg fått klar beskjed om at det ikke blir aktuelt. Dvs. at det i realiteten går bort to dager, må jo ha minst en dag til å pleie tømmermenn ++ icon_smile.gif

Det var heller ikke aktuelt at hun skulle reise 2 ganger hit, så da blir det bare opp til bryllupet.

Men iallefall så viser det seg at alle de andre veninnene synes det er helt greit at

jeg sier i fra når det absolutt ikke passer, det er jo så mange dager å velge i. Som min forlover sa: "Dagen er jo tross alt for meg"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...